Sjeldenutpå Startet 24.Januar.2010 Link til dette innlegget Startet 24.Januar.2010 Ja nå trur eg rett og slett eg bestiller meg nye gjennomføringer, så slipper eg tenke på om de er bra eller ikkje. Men båten ligger ute heile året, og skal bare opp i to-tre dager for stoffing. Derfor ønsker eg å handle inn nye gjennomføringer på forhånd. Det er til skylling av toalett, tømming av toalett, og kjølevann til motor. Skal bruke opp igjenn kranene, da de er gjennomgående syrefast, og bare 5 år gamle. Korleis måler eg evt de bunn-gjennomføringene som står på båten? Eller er det nokon som veit at Nordan Summer Family 27ac- har en gitt dimmensjon? Håper nokon har erfaring her Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
index Svart 24.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 24.Januar.2010 Kjenner ikke til Summer Family, men standard på toalett er 3/4" (19mm) inn og 1,5" (38mm) ut. Da er det bare en igjen, og den avhenger av motorens kjølebehov. Måles kjapt med et skyvelær... Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.