Jump to content

Finale: Bavaria eller Scand Oslofjordens solskinnsmotorbobåt ?

oslofjord

Andre valgomgang: oslofjordens solskinnsmotorbobåt  

216 medlemmer har stemt

1. 1. Hvem er verdig tittelen "oslofjordens solskinsmotorbobåt" ?

• Bavariaen 37 Sport
      66
    • Scand Baltic
      60
    • Ingen av dem er verdig denne tittel.
      57
    • føler meg ikke kvalifisert til å stemme.
      23

Meningsmålingen er stengt

Recommended Posts

Til Thorlyn.....

Skjønner ikke hva du mener med septikken ? :crazy:

Scand septikken ? :rolleyes:

Hva er problemet ? Kanskje du ikke har septikktank i din båt ! Kanskje du har så mye gjeld på båten at du ikke har råd til septikktank.

dine innlegg = :puke:

Tydligvis sårt for deg dette her siden du har gått til angrep på flere som har hatt gøy av septikker tidligere.. Jeg har da ikke gått til angrep på noen personer som du gjør og trodde dette var en artig tråd på BP

Grunnen til at jeg alltid har kalt Scand Baltic for Scand septik er nettopp fordi at eldre septikker netopp lukter septik grunnet at dritertanken ligger under køya aktercabinen og dem har hatt en lei tendens til og lekke på eldre modeller.. derav septikken :smash:

Ang min gjeld på ting (som jeg ikke har hvis du skal vite det) så fortrekker jeg og betale cash for mine fritidsinnteresser og hobby.. men hva angår min eller andres privatøkonomi synes jeg er lavmål og ta opp og det lyser vel heller sjalusi av deg og din drittkasting mot medlemmene av dette eminente forum siden de ikke deler din oppfattning av solskinnsbåt. :crazy:

Redigert av Thorlyn (see edit history)

Tomt for Diesel nå igjen!!

Dette sier sitt: Du må være fullstendig fjærn :eek: Kjenner at sånne idioter som deg, irriterer meg noe helt jæ...

Scand = blårøyk? respatex ? og ølvom????........ Hvor får du dette fra :confused:

Skryt gjerne av båten din, men snakk ikke dritt om andres båter eller de som kjører de. Du burde vært bannet fra dette forum i lang tid. :discuss:

Er nok menge av disse fine båtene som eies av banker rundt om i landet. Er du ordentlig rik, da kjører du ikke rundt i en cabin-cruiser på 30-45 fot

:nonod:

Dette sier vel sitt :giggle:

endelig en som har skjønt det :wflag: Må innrømme at jeg bare ventet på og bli spurt om hvorfor jeg kaller dem for septik..

var jo en logisk forklaring på det :smiley: Baltic er uten tvil en populær og flott båt selv om JEG liker engelsk helst. Og dessuten koster ikke en Fairline targa som jeg har stort mer enn en flett ny baltic (faktisk mindre tror jeg) så rik eller tro man er det behøver man ikke, siden ALLE har jo baltic og det er jo godtatt som folkebåten.. Ikke så mange som tenker over det tror jeg.. kommer man seilende i en baltic til 1,4 mill så hever de fleste ikke et øyebryn.. men kommer man seilende i en princess,fairline etc av noe eldre årgang ja da er man en rik faan eller et rasshøl fullt av gjeld og man må for guds skyld ikke prate med vedkomne.. snodig det der.. :flag:

Jeg er av den oppfatning at drittsekker ikke vokser proposjonalt med antall fot. Treffe forskjellige båteiere er koselig uansett hva slags båt de har.En ting er sikkert jeg gleder meg til sommeren,kanskje vi treffes. :cheers_wine::cheers_wine:

Enda godt det finnes båtfolk igjen.. :flag: uannsett båt så er det nettopp kosen og gleden ved og være på sjøen som er drivkraften hos de fleste tror jeg.. (selv om noen tydligvis har en annen oppfattning en din beklagligvis)

Om en kommer i ei skute på 70 fot eller i ei sjekte tøffenes så hilser i alle fall jeg alltid og hjelper til når noen vil legge til... mange ganger blir faktisk de med den SVÆRE båten overrasket over hjelpsomheten, så at de ikke er bortskjemt med hjelp og heller en hva tror du at du er holdning er desverre tilfelle.. men en ting er sikkert.. sommærn nermer seg og jeg vet om en som gleder seg :yesnod: Og møte nytt hygglig folk på sjøen med gode varme sommerkvelder er verdt hvert minutt i venting :flag::cheers:

Stemmestyret (meg) svinger innom for å sjekke om noen har passert 60 stemmers målstreken og nå kl 2230 konstanterer at lederbåten nå er kun 2 små stemmer fra målet, fulgt av neste båt som er 9 stemmer fra mållinjen....

Nå har jeg fått et praktisk problem for jeg orker ikke å sitte oppe hele natten for å sjekke om 60 grensen passeres......jeg skal sjekke i morgen, men førstemann som ser at en av båtene paserer 60 stemmer kan jo notere det i tråden her slik at vi ser nøyaktig når vinneren er i mål...

Redigert av salt (see edit history)
Så var det slutt på den morroa......Sandefjodingær altså....når du først var igang kunne du vel ha dratt den litt lengere... :giggle: :giggle: :lol: :lol: :lol: :lol: :cheers_wine:

du kosa deg nå Finn erik :lol: Glemte selfølgelig og nevne disse teakfiner,bakårdsbåtfevikbåtene,hekksjøgeneral,septikkluktende,campingvogn(HOBBY

) lignende,container,sjøens svar på sigøynertralle,klissvåte,tynne i støpen,konkursbalje,skattesvindelbalje, av noen balticer :cheers::wink:

Ser de som har fairline båter på seg selv som "fine folk med silkesjerf" ? uffda :cool:

Husk og knyte en litt tykk v-genser over skuldrene viss dere skal gå i land. Jeg sier viss, for jeg syntes at jo større og dyrere båt du har jo færre turer på restuarang. Viktig å holde fortet (på flyèn).

Vi koser oss med "septikken", men lar gjerne andre ordne maten til oss. Det har vi da råd til.... :lol:

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...