Capitaine Svart 27.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 27.Januar.2010 Disse gamle Fairline Targa minner mistenkelig om gamle og utslitte joggesko i design og formspråk. Og Bavaria ser ut til å ha kopiert dette konseptet. Sitér dette innlegget Link to post
Thorlyn Svart 27.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 27.Januar.2010 (redigert) Ser de som har fairline båter på seg selv som "fine folk med silkesjerf" ? uffda Husk og knyte en litt tykk v-genser over skuldrene viss dere skal gå i land. Jeg sier viss, for jeg syntes at jo større og dyrere båt du har jo færre turer på restuarang. Viktig å holde fortet (på flyèn). Vi koser oss med "septikken", men lar gjerne andre ordne maten til oss. Det har vi da råd til.... ja klart det hadde du ventet noe annet samme med princess eiere Det med silkskjerfet har jeg fra sjefen min som mener det må være passende tilbehør til en Engelsk yacht Selv så liker jeg hettegenser og olabukse på kjølige sommernetter.. så kanskje vi skal bytte båt?? så får vi også råd til og spise ute pleaseeee Redigert 27.Januar.2010 av Thorlyn (see edit history) Sitér dette innlegget Tomt for Diesel nå igjen!! Link to post
litt peiling Svart 27.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 27.Januar.2010 Har du en sjef ? Er egen sjef jeg.... men bytte Sitér dette innlegget Link to post
Thorlyn Svart 27.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 27.Januar.2010 Klart jeg har en sjef.. deilig og være ansatt vet du Båter er som Koner/damer ... hadde vært fryktlig kjedelig hvis alle hadde flydd etter samma dama.. (selv om noen sikkert gjør det også) Sitér dette innlegget Tomt for Diesel nå igjen!! Link to post
Thorlyn Svart 27.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 27.Januar.2010 Disse gamle Fairline Targa minner mistenkelig om gamle og utslitte joggesko i design og formspråk. Derfor så passer det veldig bra med høllete olabukse, caps og hettegenser til slitte joggesko Sitér dette innlegget Tomt for Diesel nå igjen!! Link to post
litt peiling Svart 27.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 27.Januar.2010 (redigert) Jeg foretrekker Norske jenter/damer, framfor Engelske Redigert 27.Januar.2010 av litt peiling (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Thorlyn Svart 27.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 27.Januar.2010 (redigert) Redigert 27.Januar.2010 av Thorlyn (see edit history) Sitér dette innlegget Tomt for Diesel nå igjen!! Link to post
Capitaine Svart 27.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 27.Januar.2010 ...passer det veldig bra med høllete olabukse, caps og hettegenser til slitte joggesko Jeg regnet med du tok spøken, ja! Sitér dette innlegget Link to post
oslofjord Svart 28.Januar.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.Januar.2010 (redigert) I dag kl. 0840 er det bare å konstantere at lederbåten fortsatt har 58 stemmer (og neste har 52 stemmer) altså 2 stemmer fra 60 grensen. Ingen stemmer siden i går kveld....virker som de største entusiastene nå har stemt og kun heier fra sidelinjen. Når første når vinnergrensen på 60 stemmer er det fint om det noteres her.....kan jo ikke vente inne (skal på skitur) for å se om disse båtene klarer å karre til seg 60 stemmer....kan visst ta litt tid. Jeg konstanterer at 54 mener ingen av båtene ikke er verdige tittelhavere....men disse stemmer er å betrakte som blanke stemmer....."vet ikke gruppen" vinner altså ikke selv om de hypotetisk skulle passere 60 grensen før finalebåtene.... Redigert 28.Januar.2010 av salt (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
oslofjord Svart 28.Januar.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.Januar.2010 (redigert) siste nytt: 59 stemmer til første båt i feltet....det mangler nå kun en eneste stemme ! Redigert 28.Januar.2010 av salt (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Romsdaling Svart 28.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 28.Januar.2010 Aiaiai, dette er nervepirrende! Sitér dette innlegget Link to post
SandAnker Svart 28.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 28.Januar.2010 Når kommer siste stemme som avgjør.... Sitér dette innlegget Link to post
Per Harald Svart 28.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 28.Januar.2010 (redigert) Nå går det på Cognac og nerveberoligende. Jeg driver fortsatt valgkamp så vi får håpe avgjørelsen kommer snart. Detta er jo ikke til å holde ut..... Er det ikke en Bavaria entusiast som kan sette spikeren i kista her da. Vi tar gjerne mot stemmer fra sympatiserende med andre båttyper og vi nå. Per Harald Redigert 28.Januar.2010 av Per Harald (see edit history) Sitér dette innlegget https://baatplassen.no/i/blog/per_harald/index.php? Vis hensyn på sjøen. Ja til obligatorisk båtførerbevis. D5LA I boks. Link to post
Ribtjenester Svart 28.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 28.Januar.2010 Vi drar denne lett i land Per Harald, det er jo fantastiske båter vi har og dette bekrefter det enda en gang;-) Hilsen Morten Sitér dette innlegget www.ribtjenester.no Link to post
Finn Erik Svart 28.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 28.Januar.2010 Mangler ikke du 10 fot før du kan vie deg da Morten Sitér dette innlegget Link to post
Per Harald Svart 28.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 28.Januar.2010 (redigert) Heisan og god morgen Da er seieren i Boks. At dette skulle gå veien hadde vel ikke hverken Morten eller jeg eller noen andre trodd. Vi får sole oss i glansen mens vi kan. Dette ble det mye morro ut av. Jeg er spent på hva Salt har på tapetet nå. Premiering??? Vi får se. Gratulerer til alle oss med Bavaria som har stemt og en stor takk til alle andre som har gitt sin stemme til Bavaria. Per Harald Redigert 28.Januar.2010 av Per Harald (see edit history) Sitér dette innlegget https://baatplassen.no/i/blog/per_harald/index.php? Vis hensyn på sjøen. Ja til obligatorisk båtførerbevis. D5LA I boks. Link to post
Ribtjenester Svart 28.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 28.Januar.2010 Mangler ikke du 10 fot før du kan vie deg da Morten Neida vi er en eneste stor familie Sitér dette innlegget www.ribtjenester.no Link to post
Finn Erik Svart 28.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 28.Januar.2010 Ja når en må velge mellom pest og kolra så ..........Gratulere Dere fikk i alle fall en Windystemme Sitér dette innlegget Link to post
Odd H Svart 28.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 28.Januar.2010 Gratulerer alle Bavaria 37 eiere! Denne avstemmingen kommer nok godt med når/hvis dere en gang får solgt ! For meg er den ultimate solskinnsbåten åpen Stavernssjekte med ensylindret bensin! Sikket mange her som ikke har vært ombord i sn slik virkelig innaskjærs i Rakke (Fairlinefritt) Her i Stavern har vi jo 220 soldager i snitt så det er ikke så værst. Her kan vi ligge og humre over både Balticer og Fairlinere etter andemor(Askerbæringen) i kotesje på utsiden av Rakke i 0,5m og bris! Så til vår venn som sliter med septiklukt fra Balticer. Det er ikke slangene som er problemet men utluftingen og det gjelder alle båter som ikke har kullfilter på lufteslangen. Monter det (ca 400,-) og du er kvitt lukta. Da filteret ikke kan trylle menlig fjerne aristokratiske båteiere i nærheten, må man gjøre som før, flytte seg! Det går mot vår og snart sees vi (med eller uten silkeskjerf)! Sitér dette innlegget Link to post
Thorlyn Svart 28.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 28.Januar.2010 (redigert) Fairline etter askerberingen du... Hvorfor gå på utsiden av rakke når man kan gå innenfor/rett igennom? Fairline og princess er konstruert for og kunne gå i en Force 7 (Ca 14-15ms) i marsjfart som for oss er 27 knop UTEN og falle i fra hverandre (tror nok det er visse bakgårdsbåter som sliter da med og holde respatexen og teakfineren i vater) Ang septik lukt i septikker så er det tanken som lekker ofte.. hjelper ikke med aldrig så mye lufting da nei når dritten flyter under tanken (helt alvorlig.. dette er ikke lett og finne ut av men et vanlig problem Ref Scand fabrikken på eldre balticer) Synes seiern var velfortjent til Bavarian jeg Godt og ikke bare få pepper hele tiden. Blir godt med vår nå ja kjenner jeg.. Redigert 28.Januar.2010 av Thorlyn (see edit history) Sitér dette innlegget Tomt for Diesel nå igjen!! Link to post
litt peiling Svart 28.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 28.Januar.2010 (redigert) Gratulerer med seier til Bavaria 37 Ps! Jeg har ny septikktank Redigert 28.Januar.2010 av litt peiling (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
SandAnker Svart 28.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 28.Januar.2010 Gratulerer.... Lurer på hva Salt finner på til neste avstemning, kanskje vi skulle tatt en avstemning på dette også? Sitér dette innlegget Link to post
Sydvesten Svart 28.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 28.Januar.2010 (redigert) Kanskje en poll om hvor mye salt en tåler før smaken blir fullstendig ødelagt.. men her som ellers så med pollene tas med en stor klype salt Redigert 28.Januar.2010 av Sydvesten (see edit history) Sitér dette innlegget Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utførtJohann Wolfgang von Goethe 1749-1832 Link to post
Worry II Svart 28.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 28.Januar.2010 (redigert) Er det mulig å stemmer enda ? Hva med førstemann til 100 ? Må jo ha revansje !? Redigert 28.Januar.2010 av Worry II (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Marida Svart 28.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 28.Januar.2010 Ser nå at valgkampen din hjalp Per Harald. Slike stemmer er til salgs veit du. Vi er enkle sjeler. Dette må tas opp på neste Horten treff utpå kvelden over en cognac. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.