oslofjord Svart 28.Januar.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 28.Januar.2010 Stemmestyret (meg) bekrefter herved at med 61 mot 57 stemmer var det var det Bavaria som seilte over 60 grensen først og dermed er det klart (selv om jeg ikke har målfoto av nøyaktig stemmeantall i det bavaria fikk 60 stemmer): Bavaria 37 Sport er Oslofjordens solskinnsmotorbobåt ! VALGANALYSE av proffesor maritinius von Salt: Etter en fantastisk 1 valgomgang hadde Scand baltic flest stemme og bred folkelig støtte.........men i finalen holdt det ikke med tutine, skjarm tradisjon og gode sjøegenskaper....selv om de danket ut Windyer og andre moderne i første valgomgang med den moderne tyske folkebåten for sterk i finaleheatet.......kan vi se et generasjonsskifte....med mer enn 1000 produserte båter har scand baltic en suveren posisjon men vil den seile ut i solnedgangen men nye og sterkere solskinnbåter tar over ???.....i dag var det altså Bavaria som vant.....denne folkebåten som slett ikke folk flest har råd til....men sol har den på dekk i massevi pen er den også og bra utbrdelse på disse kyster så absolutt en verdig vinner....gratulere ! Sitér dette innlegget Link to post
Scan Baltic Svart 28.Januar.2010 Del på Facebook Svart 28.Januar.2010 Da var nederlaget et faktum. Til sommeren blir kompisen ikke til og være sammen med. Det med septiklukt fra 2007 kom luktfrie slanger,kan ikke påstå at jeg sliter med lukt.Så gratulerer Bavaria 37 sport med seieren, Sitér dette innlegget Link to post
prin435 Svart 28.Januar.2010 Del på Facebook Svart 28.Januar.2010 Synd Bavaria ikke har høy nok slingrekanter på bordet ute og at det står litt på skrå, deilig å være hjørnemann når kvelden kommer og korken på flaska åpnes og skjenkes i høye glass! :) Erfaring fra virkeligheten :) Sitér dette innlegget Princess 435 Pretty Woman, Oslo Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.