toholthe Startet 24.Januar.2010 Link til dette innlegget Startet 24.Januar.2010 Hei, har i dag en 19" TV med integrert DVD som står i båten. Jeg syntes denne ruver litt mye og kunne tenke meg en mindre. Da blir det lettere å stue den bort osv. Ikke så farlig om den ikke har integret Riks TV da jeg allerede har boken. Ikke lett å finne TV mindre enn 19". Noen som har forslag? Bør helst ikke koste all verden heller. T Sitér dette innlegget Link to post
Bearded Beast Svart 24.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 24.Januar.2010 (redigert) hmm nei 19" er visst det minste som finnes i det ordinære utvalget idag. Netonnet har dog en 10.2" som går på 12v men det blir vel litt lite igjen Den har forresten tilogmed oppladbart batteri innebygd. Komplett har en 15" til 1500.- Redigert 24.Januar.2010 av Korsnes (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Sun Flyer Svart 25.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 25.Januar.2010 Er dette en 16"? http://www.grundig.no/?did=9104965 Sitér dette innlegget Motorbåt er harry - A. Rosèn Link to post
SRA Svart 25.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 25.Januar.2010 Grundigen er vel uten DVD. Slenger på et annet spørsmål, 14 til 17 " LED noen som har sett det til salgs? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.