Astor Svart 1.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 1.Februar.2010 1. Nimbus Commander 2- NW 740 4 Wiking 5 Tressfjord 28 6Biam 660 9 Dacapo 9000 Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Gullfisk Svart 1.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 1.Februar.2010 8 Enes? Sitér dette innlegget Link to post
espedal Svart 1.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 1.Februar.2010 (redigert) Riktige svarene er: 1. Nimbus Commander 380 2. NordWest, men en 900 ikke 740, Astor. 3. Yamarin 64 DC 4. Wikingboat 28 5. Tresfjord 29 AC 6. Riktig som Gunga Din sier; Comet 26 7. Biam 660, kudos til Ra Balder 8. Enes 25, overrasket over at ingen kjente denne igjen... Edit: Ser at Gullfisk tippet denne mens jeg skrev innlegget. 9. Dacapo 9000 HTS, bravo igjen Ra balder. 10. InLander 27 Redigert 1.Februar.2010 av espedal (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Vestlandsfanden Svart 2.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 2.Februar.2010 (redigert) Her følgjer ein quiz om kjente og kjære båttypar frå kystfiskeflåten. Nokon av dei har vore produsert i ein årrekke, medan andre er av nyare dato. Eg har brukt bilder kor båtane er så originale som mulig for å gjera oppgåven litt enklare. Eg visar heile bilder og kan røpa så mykje som at alle båtane er 35 fot. Men: kven har produsert dei? 1. Ein nyare båt først. Ligg ein til salgs på finn... 2. Ein gamal travar som ikkje har endra designet vesentlig sidan dei kom på 70-talet. Akkurat denne er imidlertid ganske ny... 3. Mange trebåtar vart produsert i dette sundet, men dei gamle gjekk ikkje så fort som denne... 4. Nok ein gamal slitar. Formen vart seinare solgt, og produkjsonen fortsatte til godt ut på 90-talet, men då med aktermontert maskin.. 5. Eit kjent og kjært syn. Bredden er no auka til 4,06m og du kan få dei med bulb... 6. Ikkje fult så enkel denne kanskje, men går eit par sånne fremdeles... 7. Min personlige favoritt! Dei bygde trebåtar før i tida... Hadde tenkt å legge inn ein Tustna 35 og ein Taule 35 for å ta med nokre rundhekkare òg, men eg fann dessverre ingen bilder av dei. Nåken som vil prøva seg på dei sju sjarkane som er avbilda? Lukke til Redigert 2.Februar.2010 av Vestlandsfanden (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Ra Balder Svart 3.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 3.Februar.2010 Juksa litt og fann nr 1 på finn: Båt og Motorservise AS Men 2-7: Har ikkje idè.. Sitér dette innlegget Edmund.Larsen, Hardanger. Link to post
Bergen Svart 3.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 3.Februar.2010 Nr 2 er vel en Malo! Sitér dette innlegget Link to post
Bergen Svart 3.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 3.Februar.2010 og 4 er vel en Viksund. 5 tror jeg er en Selfa. Forøvrig er de jo lett identifiserbare via firskerinummeret Sitér dette innlegget Link to post
lnjk Svart 3.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 3.Februar.2010 (redigert) 1- Båt og Motorservice 2-Malo 3-Mjosundet 4-Viksund 5-Selfa 6-Sandøy 7-Ukjent Nr 6, er ikke det en Sandøy 31 da? og Selfaen 40? (lagt til) Redigert 3.Februar.2010 av lnjk (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Vestlandsfanden Svart 3.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 3.Februar.2010 Veldig bra Injk ! Men Snadøyen e ein 35'! Navnet er "Aina", bygd i 1984. 31' er mellom anna noko annerledes frampå bakken. Selfaen e nok 35' den og. Heite "Bentry" og vart levert i 2007. Ellers alt riktig, med unntak av at ingen har klart den siste. Den var litt vanskelig, skal være enig i det.. Den er bygd ved Sletta Verft i Mjosundet. Båten på bildet er bygg nr 102 "Vikabas" frå 2005, den eine av kun to stykker som hittil er bygget. Den andre heter "Tressnes". Identifisere vha registreringsnummeret var jo ein glup ide, men det er vel litt juks?? God innsats Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.