hrevne Startet 26.Januar.2010 Del på Facebook Startet 26.Januar.2010 Er det nokon som har erfaringer med Furuno GP 7000? Tenker da spesielt på ekkoloddmodulen da dette er tenkt brukt til fiske på mer enn 100m. Alternativet er eit reint ekkolodd, men det er litt greit å få ein plotter "på kjøpet" Sitér dette innlegget Link to post
Vestlandsfanden Svart 26.Januar.2010 Del på Facebook Svart 26.Januar.2010 Eg har og tenkt på å bytte til ein Furuno GP7000F, men eg veit heller ikkje så mykje om den. Hadde vore fint md erfaringar her.. Nåken som har ein sånn?? Generelt: Furuno har jo jamt over gode kvalitetsprodukt, men eg veit av erfaring med anna Furuno utstyr at det ofte er litt tungvindt i bruk, og at det ikkje har verdas mest logiske menyvalg og brytarfunksjonalitet. Men dette var på gamalt utstyr, og reknar egentlig med at det er vesentlig forbedra no. To frekvens lodd hadde vore knall. Trur ein får best resultat med den utvendige svingaren. Prismessig så eg at dei hadde solgt dei til halv pris på båtmessa i Bergen i fjor. Dessverre var eg ikkje der I år skal det være båtmesse 17. - 21. februar, og hvis dei har same tilbud i år, kan det sparast mykje penger Sitér dette innlegget Link to post
hrevne Svart 23.Februar.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 23.Februar.2010 Da var den bestilt Fekk eit nogelunde greit messetilbud så no ventar eg spent på pakken Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.