Majali Startet 26.Januar.2010 Link til dette innlegget Startet 26.Januar.2010 Hei. Jeg skal lage noen nye instrument tablåer osv.. Men etter en prat med de som skal trykke folien trengte vektoriserte filer.. DVS: jeg trenger et tegneprogram som jeg kan lage hele layouten og få de til å trykke den for meg.. Har noen en ide om det kan finnes på nett som shareware eller noe? Sitér dette innlegget Stor er den som vet, men større er den som vet hvor man skal spørre Link to post
aileenll Svart 26.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 26.Januar.2010 Dette amerikanske cad- programmet får du som shareware Cadstd Jeg bruker det i fullversjon i undervisning på videregående! Det er vektorbasert og kompatibelt med andre cad program Hvis og når du har installert programmet så kan du gå i tutorials i Help-menyen. Det er en link til en kort og grei innføring i programmet. Lykke til Sitér dette innlegget Aileen ll Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.