Volvomekanikeren Startet 26.Januar.2010 Del på Facebook Startet 26.Januar.2010 Hei! :) Jeg lurte på om det er noen som vet hvor jeg kan finne ''VerktøysHåndbok'' for ''Yanmar 3GMD'' Hadde vært supert om noen kunne hjulpet meg med det! Mvh. Martin Sandtorv :) Sitér dette innlegget If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw! Link to post
liberty Svart 26.Januar.2010 Del på Facebook Svart 26.Januar.2010 (redigert) Du finner den under dokumentarkivet /eksterne linker / motor / Yanmar her på forumet Redigert 26.Januar.2010 av liberty (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Volvomekanikeren Svart 26.Januar.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 26.Januar.2010 Hei. Har sett der. Men ingen som har lugget ut for Yanmar 3GMD der. Andre forslag? Sitér dette innlegget If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw! Link to post
liberty Svart 26.Januar.2010 Del på Facebook Svart 26.Januar.2010 Jo den ligger der hvis du går til denne eksterne linker / motor / Yanmar Sitér dette innlegget Link to post
Volvomekanikeren Svart 26.Januar.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 26.Januar.2010 Kan du være så snill og åpne den, og send emeg linken? jeg får ikke åpnet den :( Sitér dette innlegget If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw! Link to post
liberty Svart 26.Januar.2010 Del på Facebook Svart 26.Januar.2010 Har sent deg IM Sitér dette innlegget Link to post
Volvomekanikeren Svart 27.Januar.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 27.Januar.2010 Dette var ikke Bruker håndbok, men Teknisk data, dvs. Turtall og sant. Men eller's takk Sitér dette innlegget If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw! Link to post
liberty Svart 27.Januar.2010 Del på Facebook Svart 27.Januar.2010 på linken ligger det Brukerhondbok og full 'VerktøysHåndbok' Sitér dette innlegget Link to post
MortenK Svart 27.Januar.2010 Del på Facebook Svart 27.Januar.2010 Prøv denne linken her ... http://www.motoren.ath.cx/ Sitér dette innlegget s/y "Arnegrut", Asker Link to post
Hafrsfjord Svart 29.Januar.2010 Del på Facebook Svart 29.Januar.2010 Hei! :) Jeg lurte på om det er noen som vet hvor jeg kan finne ''VerktøysHåndbok'' for ''Yanmar 3GMD''.............. Dette var ikke Bruker håndbok, men Teknisk data, dvs..................................... Litt usikker på om du trenger "VerktøysHåndbok" eller brukermanuale........eller begge deler? Iallefall har jeg brukermanuale for 3GM - motorer hvis du fortsatt trenger det. Mvh. Hafrsfjord Sitér dette innlegget Link to post
VannTro Svart 30.Januar.2010 Del på Facebook Svart 30.Januar.2010 Det er ver "Verkstedhåndbok" som menes om man er ute etter å skru selv. Der finnes tiltrekningsmoment for diverse bolter, dysetrykk etc. Altså alt man trenger for ikke å "skru i hjel" motoren om man vil mekke selv. (Verktøyshåndbok er det vel neppe noe som heter) Sitér dette innlegget Medlem av: KNBF - RS - Holmestrand Båtforening - Holmen Motorbåtforening - Norsk Trawler Klubb - Clipper Klubben Båthistorikk fra 1975: Pioner 11(med rør-ramme) - 3hk Evinrude Yachtwin / 1979 Pioner 8 - 4 hk Johnson / 1983 With 300 Dromedille - 35hk Evinrude / 1979 Viksund 27 Columbi - Yanmar 3QM30 30hk / 1977 Marex 23 DC - Mercruiser 319D 180hk / 2005 Askeladden 525 Excel - Mariner 90 2-takt / 1987 Fjord 880 AC - FordSabb 2728T / 2011 Clipper 36 Sedan - Cummins QSB 5.9 230hk. Link to post
Dianafyren Svart 11.Desember.2011 Del på Facebook Svart 11.Desember.2011 Jeg har orginal Yanmar håndbok fra 83 som jeg fikk med fra forrige eier og orginalt verktøy til motoren fra yanmar 83, helt utrolig at det er der i dag ja Sitér dette innlegget Link to post
adeneo Svart 11.Desember.2011 Del på Facebook Svart 11.Desember.2011 Det er vel normalt bare brukerhåndbok og verkstedmanual som er tilgjengelig fra Yanmar så vidt jeg vet, og i enkelte tilfeller installasjonsmanual, men det er vel ikke det som etterspørres ? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.