osves Startet 27.Januar.2010 Link til dette innlegget Startet 27.Januar.2010 (redigert) Min PC ble stjålet ombord i høst,har lagt inn c-map igjen på en annen PC som jeg skal ha som reserve ombord,men det jeg ikke husker nå er det at på TALKERS configurtion settings så måtte jeg sette inn en annen tre bokstavs kode for og snakke sammen med mitt Raytheon kartplotter,koden er den som står under integraded navigation helt nederst.Da jeg kjøpte båten i 2004 så husker jeg at jeg måtte bytte de tre bokstavene for å få kontakt pc til kartplotter ombord,det er lagt opp med seriel-kontakt til extra PC fra c-70 kartplotteren min ombord,er det noen der ute som har koden som jeg må ha,det som står i TALKERS-filen nå er VHW,C-mapèn som jeg snakker om her er selfølgelig piratkopi som vi har på PCène våre mange av oss,fraber meg useriøse svar om pirat osv. TAKK https://baatplassen.no/i/style_emoticons/default/headbang.gif Redigert 27.Januar.2010 av osves (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
BMP Svart 27.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 27.Januar.2010 Synes du kan ta tyvgodset ditt og dra til H Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.