opus Startet 30.Juli.2004 Link til dette innlegget Startet 30.Juli.2004 Hei evt felles Bakke26 eier ,og andre båtplassen-venner ! Har kjøpt et bortglemt aldri påbegynt halvfabrikat av Bakke26. Hadde vært supert å komme i kontakt med eiere/byggere av denne seilbåten, for utveksling av erfaringer/tips osv. Også interessert i linker som omhandler bygging fra halvfabrikat/selvbygging etc. Vennlig hilsen Anders/Opus ,og fortsatt god båtsommer! Sitér dette innlegget Link to post
Baywatch Svart 30.Juli.2004 Link til dette innlegget Svart 30.Juli.2004 http://www.selvbygg.no er en link som handler om bygging av halvfabrikat, riktignok en Inter 9000 motorbåt. Ellers er min bror den stolte eier av en Bakke 26, MULIGENS kan jeg svare på ett og annet, om det ikke blir alt for avansert! Sitér dette innlegget Link to post
Havsvala Svart 18.August.2010 Link til dette innlegget Svart 18.August.2010 Hei opus jeg vurderer å kjøpe en bakke26 men jeg finner lite bilder fra innsiden av denne båttypen så kunne du ha sendt meg noen bilder av Bysse,toalett osv fra din bakke26? Det hadde gjort min båtkjøpvurdering mye enklere.på forhånd takk Sitér dette innlegget Link to post
Havsvala Svart 19.August.2010 Link til dette innlegget Svart 19.August.2010 Ser nå at din bakke26 er aldri påbegynt så da har du vel ikke noe inventar å ta bilder av... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.