Sjøkua Startet 28.Januar.2010 Link til dette innlegget Startet 28.Januar.2010 Jeg har lagt ut så mye bilder av mitt nye prosjekt, så tenkte å legge ut noen bilder av et prosjekt jeg er ferdig med. Dette prosjektet var det største jeg har gjort. Legger ut noen før og etter bilder.!!!!..... Dette var noen bilder av båten før jeg begynte! Jeg begynte med nytt brekkjern, hammer, spett og sag! Resultatet ble slik etter noen timers arbeid og noen eksdamer rikere. Dette var litt om hva jeg har drevet med! Dette var den båten jeg fikk navnet kua da båten ket sjøkua.... KUA Sitér dette innlegget Link to post
Hav Svart 28.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 28.Januar.2010 ...og noen eksdamer rikere. Flott arbeid! Så jo fort 20 år nyere ut med den "pimpinga" der...Tydelig at det gikk med "et par" timer ja! Hav Sitér dette innlegget Link to post
Tine IV Svart 29.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 29.Januar.2010 Denne båten blei jo som ny ,var ikke mye å utsetta på jobben der .Husker jo båten også jeg da ,men den blei jo for liten ettervært . Nå venter vi bare på bilder av den du holder på med nå,der går det smått om dagen virker det som Tine IV Sitér dette innlegget Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBFVi sees på sjøen og lytter på K-77 Link to post
Sjøkua Svart 29.Januar.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 29.Januar.2010 Takker Tine! Du vet at man kan ikke bare drive med båt er det noen som har fortalt meg! Jeg har nå ikke drevet på i over 2 måneder og begynner nå å kjenne det på kroppen at tiden er inne for litt båt igjenn så jeg får sove om natta! Blir vell å finne i havna en 30 - 40 timer i helgen tenker jeg! Hvis du er snill kanskje jeg sender ett par bilder! KUA Sitér dette innlegget Link to post
Sjøkua Svart 29.Januar.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 29.Januar.2010 Hei satt å rotet litt her med noen gamle brente CDèr og fant noen bilderav byggingen! Vidar driver å jobber!!!???!!! Her angrer jeg sikkert på att jeg har begynt! Her skal det bli stikk cabin! Her blir det Pantry! Kjøleboks under montasje. Første motorbytte! dette var litt om ombyggingen! KUA Sitér dette innlegget Link to post
Lovart låring Svart 29.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 29.Januar.2010 Utrolig bra resultat a gitt!! gratulerer med vel utført pimping!! Sitér dette innlegget Ha en fortreffelig dag og et trygt seilas!Hilsen Arne. Link to post
Sjøkua Svart 29.Januar.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 29.Januar.2010 Takker håper Princessen blir like bra! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.