Jump to content

Askeladden 14-2210 hvilken pris?

conky

Recommended Posts

Ok. Kan godt hende at de koster 28000 nye. Eg er vel kanskje ikkje heilt oppdatert...

Men du kan vel sikkert greie å få litt over 15000 vil eg tru :flag: Askeladden er jo populære båter

PS: Er det en slik du har? http://www.finn.no/finn/boat/object?finnkode=20670530

Den koster 24000,- med 98 model 15hk suzuki

Redigert av kaptein02 (see edit history)

Kæptn båtløs...

Solgte en slik båt med 9,9 hk Yamaha høsten 08 for 15000 for hele pakken. Båten var 87-modell og motoren var 97-modell, altså en del eldre enn din. Ble ikke akkurat nedringt, men markedet var kanskje også begrenset for en slik båt et godt stykke ut på høsten. Minuset på markedet er at den ikke er selvlensende, noe mange etterspør i dag.

Når det er sagt, synes jeg det var vanskelig å fastsette pris, det sprikte veldig på de som lå ute på finn. Så for eksempel en gammel oransje med fem hesters påhenger til nærmere 30000. Det tviler jeg meget sterkt på at selgeren fikk.

Konklusjon: Prøv deg med den prisen du antyder, og ha litt prutingsmonn.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...