Kulingen Startet 28.Januar.2010 Link til dette innlegget Startet 28.Januar.2010 (redigert) Hei Etter inspirasjon fra salt og hans tråd om oslofjordens motorbåter, starter jeg en tråd her om hvilket seilbåtMERKE som er det beste. Dette gjelder for hele Norge. Jeg vet ikke hvem jeg skal velge og ikke velge, men slenger ut en del. Tar de jeg kan pluss noen til... Jeg tar ikke med båter som blir håndprodusert i en hemmelig fjord i Russland, men båter som finnes mer enn 10 eksemplarer av... Jeg tenker at i første omgang blir det hvilke merker som er best, deretter 2-3 i semifinale, og til slutt hvilken modell som blir vinneren. Noen som gidder å stemme? Blir sikkert heftig om jeg legger ut Bavaria, men la gå... Redigert 28.Januar.2010 av andersogbo (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Sydvesten Svart 28.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 28.Januar.2010 Nå var det vel ikke så mange som var norske her da... Sitér dette innlegget Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utførtJohann Wolfgang von Goethe 1749-1832 Link to post
Kulingen Svart 28.Januar.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.Januar.2010 Heh, ordnet det nå..:P Sitér dette innlegget Link to post
Servicemannen Svart 28.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 28.Januar.2010 Kan tråden ikke nevnes "hvilken båt eier du?" Synes fleste stemme på egen båt... Sitér dette innlegget http://www.isbater.no http://www.kabola.is Link to post
Kulingen Svart 28.Januar.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.Januar.2010 Kan tråden ikke nevnes "hvilken båt eier du?" Lurt! Sitér dette innlegget Link to post
Gunga Din Svart 28.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 28.Januar.2010 denne skulle du haft med............Verdensberømt norsk båt. og en otroligt lekker dam...... Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
Finn Erik Svart 28.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 28.Januar.2010 (redigert) Nå er det ikke snakk om pris her.......og da skulle jeg gjerne ha sett den som ikke ville ha byttet ut feks. en Jeanneau med en Swan..... Redigert 28.Januar.2010 av Finn Erik Helberg (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
JGH Svart 28.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 28.Januar.2010 Hallo, må roa ner overskrift-skiftet her, svarte på no heilt anna enn det som står her nå. Sitér dette innlegget BOAT = Bail Out Another Thousand Link to post
Sun Flyer Svart 28.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 28.Januar.2010 Jeg svarte på hva jeg har. Var det riktig? Sitér dette innlegget Motorbåt er harry - A. Rosèn Link to post
Framtia Svart 28.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 28.Januar.2010 Nei, du har feil båt Sitér dette innlegget Seiling - den dyreste måten å reise gratis.... Link to post
Gunga Din Svart 28.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 28.Januar.2010 Hallo, må roa ner overskrift-skiftet her, svarte på no heilt anna enn det som står her nå. Jeg også.......men ønsker jeg hade en Drake også ! Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
JanB Svart 28.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 28.Januar.2010 Dette blei frykteleg rotete. To spørsmål, men berre ein svarmoglegheit. Kva båtmerke ein har og kva merke ein meiner er best, der då to forskjellige ting. På spørsmål om kva som er best, vil sikkert mange svara det dei har. Men nokon vil kanskje også svara noko heilt anna enn det dei har. Dessutan bør vel også andre BP-medlemmer med interesse for seglbåtar kunna svara, sjølv om dei p.t. ikkje har seglbåt sjølv. Sitér dette innlegget Blogg: Livet i ein Nauticat 33 Link to post
mingebretsen Svart 28.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 28.Januar.2010 Skulle vært mulig å se hvem som hadde samme båt som en selv. Stemte på Comfortina, min heter vel Comfort, men bare en eldre modell. Sitér dette innlegget Link to post
JGH Svart 28.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 28.Januar.2010 Svarte først Najad, men har jo Kings Cruiser 33 og Jeanneau Sun Fast 37. Slett alt og begynn på nytt vel. Sitér dette innlegget BOAT = Bail Out Another Thousand Link to post
Gunga Din Svart 28.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 28.Januar.2010 man svarer oftest rett første gangen....... Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
Kulingen Svart 28.Januar.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.Januar.2010 Ja, ditta ble feil... Stem på hvilken båt dere har, og hvis dere synes den er best, så er det jo greit... Sitér dette innlegget Link to post
Servicemannen Svart 28.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 28.Januar.2010 Jeg stemte ikke på min franske båt, de konsept er ikke vært de i forhold til de første emnetittelen var. Men den holder uansett tredobbel standard til dem som hadde fått fleste stemmene her før emnetittel ble endret og passer mer til norske forhold en fleste båter på lista. Sitér dette innlegget http://www.isbater.no http://www.kabola.is Link to post
Finn Erik Svart 28.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 28.Januar.2010 Overskriften er skiftet......se trådstarter sitt første innlegg. Dette blir jo bare dumt :crazy: Sitér dette innlegget Link to post
Sydvesten Svart 28.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 28.Januar.2010 Det er nå vel ikke noe å henge seg opp at tittelen er endre noen ganger... Det er vel ikke noen som tar denne pollen her seriøst... Sitér dette innlegget Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utførtJohann Wolfgang von Goethe 1749-1832 Link to post
Finn Erik Svart 28.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 28.Januar.2010 Se innlegg 7 og 8 så skjønner du hva jeg mener. Litt rart når det først blir spurt om hvilken seilbåt som en mener er den fineste og det så blir forandret til et spørsmål om hvilken seilbåt du selv eier/har......Jeg har ikke noen seilbåt men stemte likevel Swan, blir litt dumt det eller??????..... Sitér dette innlegget Link to post
Gunga Din Svart 28.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 28.Januar.2010 Swan, blir litt dumt det eller??????..... Nei en Swan blir aldrig dumt....... Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
Sande (exSkjælø) Svart 28.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 28.Januar.2010 For meg går dette greit. Samme svar på begge overskriftene Sitér dette innlegget Sandefjords hjemmeside Mvh Lena Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.