svenn-m Startet 29.Januar.2010 Link til dette innlegget Startet 29.Januar.2010 Hvilken motor anbefaler dere i en myra 22 sjark. den som står der nå er en farymann som er defekt. Ønsker derfor og bytte den ut, men til hva? Sitér dette innlegget Link to post
Hangadrott Svart 29.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 29.Januar.2010 Det står en Saab-22 i vår myra 22, det fungerer utmerket. Sitér dette innlegget Link to post
svenn-m Svart 29.Januar.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 29.Januar.2010 Sabb 22 tror jeg blir for høy, vil helst ha motor luken flush med dekket og kan den ikke være høyere en max 50 cm fra labbene. Sitér dette innlegget Link to post
Hangadrott Svart 29.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 29.Januar.2010 Enig, lukene er noe herk. Skulle gjerne gjort noe for å få dekket slett men tia strekker ikke til. Sitér dette innlegget Link to post
Hansi Svart 29.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 29.Januar.2010 Vetus er et alternativ, Nanni er et annet alternativ, Yanmar et tredje alternativ, Volvo har også noen mindre motorer. Sitér dette innlegget Link to post
rogeri Svart 29.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 29.Januar.2010 Hei! Har selv hatt denne båttypen for mange år siden. (1985) Jeg byttet til en Sole Diesel (Mitsubishi) på 31 HK. Denne 4-sylindrete motoren var en nytelse i forhold til den gamle jernklumpen som sto der fra før. Slett og fint dekk ble de også. Laget en ca. 5 cm. høy hengslet luke over motorrommet! Mitt poeng er at alle disse Mitsubishiutgavene-Sabb M4, Sole, Vetus osv. vil være godt egnet. NB! 30 HK er passelig størrelse i denne båten! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.