tola Startet 29.Januar.2010 Link til dette innlegget Startet 29.Januar.2010 Jeg har hørt meg lei på levenet hver gang jeg bruker et av tappestedene ombord. Ferskvannspumpen skal derfor byttes ut. Hvilke pumper kan anbefales når kravet er minst mulig støy fra pumpen. /tola Sitér dette innlegget Link to post
Tilde Svart 29.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 29.Januar.2010 Min erfaring er at de fleste pumper av anerkjent merke er støysvake nok, men at det blir en del støy knyttet til vibrasjoner som forflytter seg gjennom vegger og skott i glassfiberen i båten. Klarer du å montere pumpa på dødt, støydempende materiale og på riktig måte, tror jeg dette gir størst effekt på støy. Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 29.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 29.Januar.2010 Mine manuelle er rimelig støysvake. Hvis du ser bort fra min egen klaging når jeg har pumpet en stund da... Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Brumle Svart 29.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 29.Januar.2010 Shurflo har jeg god erfaring med... mye stillere en ex. Fiamma sine Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.