Åsabu Startet 29.Januar.2010 Del på Facebook Startet 29.Januar.2010 (redigert) Jeg har bestilt en slik fra nettbåt til kr 1295-. Ser at Maritim tar 1995 for den samme.Er dette en bra VHf? Er den lett å kople opp mot plotter? Jeg har en garmin 2006 plotter. Skal ta VHF sertifikatet nå snart. Har bestilt boken Redigert 29.Januar.2010 av Åsabu (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Astor Svart 29.Januar.2010 Del på Facebook Svart 29.Januar.2010 Jeg har to slike ombord. Den ene er koblet mot GPS-antenne. Hvorfor skal du ha den mot plotter? Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
SeaRaymond Svart 29.Januar.2010 Del på Facebook Svart 29.Januar.2010 sikkert fordi han skal kunne få posisjon over til vhf'en for bruk ved DSC Sitér dette innlegget Link to post
Åsabu Svart 29.Januar.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 29.Januar.2010 Hei Astor! er du fornøyd med de?Jeg tenkte selvfølgelig å kople de opp mot plotteren for å å kunne sende posisjonen via gps/plotteren.Jeg syntes prisen var meget fordelaktig og lurer selvfølgelig om dette var et godt kjøp? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.