Jump to content

Erfaringer med NB 800 ?

Ficher

Recommended Posts

Jeg har ingen erfaringer med båten, men har vært å sett på en i forbindelse med jakten etter ny båt.

Jeg tror nok at køyene er nok til 4. Jeg kunne ligge i begge stikkøyene (egentlig er det vel en stikkøy og en benk).

I tillegg går nok mor og far (og kankje en attpåklatt) i tverrkøyen. Oppe var det teoretisk mulig å legge ned bord og få enda litt soveplass.

Uteplassen var vel stor nok til 4 stoler og et lite bord.

Jeg likte båten godt, stor bredde og masse lagringsplass (sammenlignet med gamlebåten vår).

Jeg har vært litt avventende fordi jeg ikke helt har bestemt meg for om jeg vil ha drev eller ikke...

Ellers er Barracuda 800 et alternativ, visstnok samme skrog, men litt annen løsning i innredningen

TrondT

Delfin 21 Mørebas 17DL Skilsø 750CC

Barracuda 30 :-)

Eg ville heller ha nb 800 enn saga 26, selv har eg saga 27 ac, har vært ombord saga 26, synes det var smalt.

Er enig at den er smal, men det er en flott båt.Må jo si at NB800 er 1 valget , men de penga i forholdt til bruk i løpet av en sommer/vinter :confused: ........ mulig jeg beholder den flotte Saga 27 n som holder en 10-11 knops fart. Får bare vente til NB 800 og Saga 26 er ute av hode mitt. ( pleier og gå over disse ny båtdrømmene) :rolleyes:

Er enig at den er smal, men det er en flott båt.Må jo si at NB800 er 1 valget , men de penga i forholdt til bruk i løpet av en sommer/vinter :confused: ........ mulig jeg beholder den flotte Saga 27 n som holder en 10-11 knops fart. Får bare vente til NB 800 og Saga 26 er ute av hode mitt. ( pleier og gå over disse ny båtdrømmene) :rolleyes:

Ja min går bare 7-8 knop, 6,5 i marsj, eg har ingen hastverk :lol: , hvis eg skal ha neste båt vil eg satse på en lukket båt, kan tenke meg saga 29 hvist min lommebok sier ja til det. :rolleyes:

Folkeparken 22, Saga 27 ac, Viksund 900 Futura.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...