bunnstokken Startet 30.Januar.2010 Link til dette innlegget Startet 30.Januar.2010 Er det noen som har montert portabel aircondition i liten båt. Synes det ofte er alt for varmt ved leggetid Lurte på og montere en ,og bare la aggregat svive et par timer for nedkjøling. Noen som har noen tips ? Sitér dette innlegget Link to post
Sydvesten Svart 30.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 30.Januar.2010 AC er helt normalt i båter her jeg oppholder meg, dog er dette permanent montert ombord. Det fungerer aldeles utmerket også.. Dog er det vel ikke mange dagene i året behovet for AC ombord i Norge er stort Sitér dette innlegget Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utførtJohann Wolfgang von Goethe 1749-1832 Link to post
free Svart 30.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 30.Januar.2010 Kan du ikke bare ta deg et kveldsbad da? Sitér dette innlegget Link to post
Sydvesten Svart 30.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 30.Januar.2010 Kan du ikke bare ta deg et kveldsbad da? Blir det kaldere i lugaren av det da? Sitér dette innlegget Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utførtJohann Wolfgang von Goethe 1749-1832 Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.