kællen Startet 1.Februar.2010 Link til dette innlegget Startet 1.Februar.2010 Overskriften sier det meste. Har lyst og lære og seile, men tror ikke jeg klarer meg uten uteplassen i snekka, finnes det noe som er seilbart med god uteplass. Sitér dette innlegget Link to post
quantumduck Svart 1.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 1.Februar.2010 finnes det noe som er seilbart med god uteplass. De fleste seilbåter som er ment for å seiles (da mener jeg litt mer aktivt enn turseiling) har god uteplass, fordi man rett og slett trenger arbeidsrom. Ellers er seilbåter, som alle andre båter, laget for ulike formål og med ulike prioriteringer. Hvis du sier noe om pris og størrelse så kan du sikkert få mange gode konkrete tips. Sitér dette innlegget Link to post
Worry II Svart 1.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 1.Februar.2010 Hvilken prisklasse og størrelse tenker du på ? Nauticat er en av de fineste motorseglerne jeg kjenner til som har grei uteplass. Men det koster... Sitér dette innlegget Link to post
MagnarA Svart 1.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 1.Februar.2010 Må igrunnen si meg enig med WooyII. Uteplassen på akterdekket er topp. Sitér dette innlegget Link to post
MagnarA Svart 1.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 1.Februar.2010 Beklager stavefeil Worry II. Sitér dette innlegget Link to post
Worry II Svart 1.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 1.Februar.2010 (redigert) WooyWooy En annen ting som er genialt på skuta di er stua du har i 1. etg. De fleste andre som har mast må jo trekke ned i kjellern når kvelden kommer... og borte blir de for kvelden ! Koselig å sitte oppe ute om kvelden synes jeg... Redigert 1.Februar.2010 av Worry II (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Sun Flyer Svart 1.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 1.Februar.2010 De fleste andre som har mast må jo trekke ned i kjellern når kvelden kommer... jeg... Det kan diskuteres. Sitér dette innlegget Motorbåt er harry - A. Rosèn Link to post
Worry II Svart 1.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 1.Februar.2010 Det kan diskuteres. Jo men jeg tror jeg heller ville ha trukket ned.. Brrr... Sitér dette innlegget Link to post
Sun Flyer Svart 1.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 1.Februar.2010 Varmeapparat inne i kalesje funker fint om sommeren. Sitér dette innlegget Motorbåt er harry - A. Rosèn Link to post
Enzo Svart 1.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 1.Februar.2010 Stor uteplass , ja det får du i mange båter . Benteau first 40.7 som jeg har er stor i cocpit , det samme er mange andre båter i performance cruiserklassen , det er gjerne sånn at båter der seilingen er i fokus er utstyrt med bedre plass oppe enn mer turpregede båter Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.