blackdev Startet 1.Februar.2010 Link til dette innlegget Startet 1.Februar.2010 Har en Fjord 21 Weekender, nå sitter jeg her i vinterens mulm og mørke for å planlegge en ny sesong på sjøen, den kommer nok raskere for meg enn for mange av dere, debuterer nemlig som eier av båt på vannet gjennom hele vinteren i år, foreløpig går det greit, ligger i boblehavn, har to varmelamper beregnet på husdyrhold, en i kabinen og en i maskinrommet, fungerer perfekt! For å redde kallesjen unna total kollaps når snøen laver ned så var jeg på Biltema og investerte i tre justerbare takstøtter, http://www.biltema.no/Bygg/Maling-og-Fugin...ktoy/Takstotte/ , genialt produkt til kr 189, la to brede planker mellom disse samt Biltemas sitteunderlag mellom duken og plankene, dette har fungert helt perfekt og jeg trenger ikke være redd for knekte bøyler og revnet kallesje Sitér dette innlegget PO Scand 7600 Dynamic VP KAD32X-Fjord 21 Weekender AQ 260 v8X- Nidelv 24 Link to post
free Svart 2.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 2.Februar.2010 Gratulerer med ny båt! det ser jo ut til at du har tatt noen viktige forholdsregler her. supert å få tidlig start på sesongen da! Sitér dette innlegget Link to post
blackdev Svart 3.Februar.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.Februar.2010 Takk for det free, nå er den ikke helt ny i mitt eie da, går løs på sesong nr to hvis jeg ikke bytter den mot en skjærgårdsjeep da, ungene vil kjøre vannski Sitér dette innlegget PO Scand 7600 Dynamic VP KAD32X-Fjord 21 Weekender AQ 260 v8X- Nidelv 24 Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.