hrevne Startet 1.Februar.2010 Del på Facebook Startet 1.Februar.2010 Er det nokon som har erfaring med bensindrevet garnhaler? Eg kunne tenkt meg ein slik hvis dei er brukandes, men eg syns dei ser litt spinkle ut. Sitér dette innlegget Link to post
BMP Svart 1.Februar.2010 Del på Facebook Svart 1.Februar.2010 En kolega hadde en slik den virket vist helt fint, men han ble ettervert lei av og stå i støy og eksos. Så den ble byttet ut med en hydraulisk sak fra Rapphydema Syd. Sitér dette innlegget Link to post
hrevne Svart 1.Februar.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 1.Februar.2010 Ein hydraulisk blokk hadde selvfølgelig vore bedre men då må eg nok ta nokre runder med fruen slik at det blir ny båt også . Med utenbordsmotor er alternativet eit hydraulikkaggregat og da er ein liksom like langt i forhold til støy, samt prisen begynner å bli lovelig stiv. Sitér dette innlegget Link to post
Vestlandsfanden Svart 1.Februar.2010 Del på Facebook Svart 1.Februar.2010 Eg kunne tenkt meg ein slik hvis dei er brukandes, men eg syns dei ser litt spinkle ut. Kjem jo an på kva du skal bruke halaren til og kva slags båt du har. Finnes ulike storleikar, og nåken av dei bensindrevne kan sikkert vera ok, men hydraulikk er både kraftigare, meir driftssikkert og du slepp støy og eksos frå bensinmotoren. Hydraulikk er jo litt dyrare, men har du båt med innenbordsmotor ville eg absolutt satsa på ein hydraulisk kraftblokk. Hvis du ikkje har motor å ta kraft til hydraulikkpumpe frå, sel Maritim to ulike elektriske garnhalare (kobles til 12 volts uttak) som og kan vera eit godt alternativ til bensindrift. Begge trekk 100 kg, men den eine er utstyrt med lineskive i tillegg. Produsert i aluminium, og rullebredde ca 20 cm. Pris 7.600,- for den uten lineskive, 11.500,- for den med lineskive som er ein litt kraftigare modell. Monteringsbrakett følgjer med til begge. Om du kun skal trekke teiner/ruser, kan jo ein elektrisk teinehalar vera eit alternativ til garnhalar då dei er noko mindre og lett å demontere. Maritim har to typer (50/120kg) som prismessig kostar omlag det same som garnhalarane. Ein kompis av meg har den minste av dei på ein småbåt han har. Den er faktisk veldig bra Hive raskt inn, og fungerar overraskande bra! Ellers har Maritim ein hydraulisk småbokk på 200 kg. Usikker på prisen, men tippar ca 15.000,-. Sjølv har eg hatt ein Rapp Hydema KB03ER blokk som eg var veldig fornøyd med . Trekkraft 320 kg. Kan monterast på båtar helit ned i ca 16-18'. Ny kosta dei ca 30.000,- då eg kjøpte min, men du finn brukte til rundt 10.000,- KB02 er ein mindre utgåve, men begge er gode blokkar som passar bra til fritidsbruk. Ombord no har eg eit Tenfjord garn-/linespill som dreg 800 kg, og min erfaring med hydraulikk er at det er sutalaust og greit, så gå for det om du kan. I tillegg til Hydema kan du sjå på spillene som Lotentzen, Industri og Båtutstyr eller Sveiseservice AS produserar om du er interessert i krafigare spill. Dei har mange kjekke løysingar, og kan tilpasse mål etter dine anvisninger. Sitér dette innlegget Link to post
Vestlandsfanden Svart 1.Februar.2010 Del på Facebook Svart 1.Februar.2010 Så ikkje svaret ditt før eg posta innlegget. Hydraulikk vert da altså ikkje Men, du kan jo framleis sjå på dei elektriske Sitér dette innlegget Link to post
Hjeltefjord Svart 1.Februar.2010 Del på Facebook Svart 1.Februar.2010 Har bensindrevet blokk, og er veldig fornøyd. Den jeg har nå er faktisk min andre. Kjøpte min første bensindrevne blokk for fire år siden. Solgte den med båten da den ble solgt nå i vår. Derfor min andre nå. Blokken stod i fire år på ripa, eneste vedlikehold den fikk var litt grease. Aldri noe tull med den, sommer som vinter. Alltid startvillig i minusgrader om vinter som midt på sommer. Passer på å kjøre såkalt ferdigblandet miljøbensin på den. Innbiller meg at det har vært litt av kluet med driftsikkerheten, da det ikke alltid er like lett å treffe hundre prosent på oljeblanding i bensinen. På de nyeste blokkene er ikke dette lenger en problemstilling, da de er firetaktere og kun skal ha ren bensin. Som sagt.Kan anbefales. Sitér dette innlegget Link to post
Pelle Parafin Svart 1.Februar.2010 Del på Facebook Svart 1.Februar.2010 (redigert) Snakket med en som hadde forhandlet elektriske teinehalere,han ba meg styre unna de,det var alt fra oppbrent motor,til ødelagt gear.Det hadde vært så mange klager/reklamasjoner på de,at de slutte å forhandle de.Gå for en Honda 4 takt blokk,den skryter de av.Lykke til. Redigert 1.Februar.2010 av Pelle Parafin (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Nils1 Svart 2.Februar.2010 Del på Facebook Svart 2.Februar.2010 Har hatt elektrisk teinehale i en sesong - ( fra mai -09) Brukt den til krabbeteiner - oppfløte på trollgarn ( tauet fra blåsen og ned til garnet) fungerer aldeles utmerket. Sitér dette innlegget Link to post
kirokiro Svart 20.Januar.2011 Del på Facebook Svart 20.Januar.2011 Har brukt en bensin blokk et år til å trekke 20 krepseteiner fra 100 til 200 meter. Har fungert perfekt.Har brukt en 29 fots båt. Kan anbefales, men bråker en del når den går. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.