jeims Startet 2.Februar.2010 Link til dette innlegget Startet 2.Februar.2010 Er det noen her inne som har en norsk bruksanvisning til en Humminbird NS25 gos/ekkolodd. Finner bare bruksanvisning på engelsk på nettet Hilsen en som ikke er så flink i engelsk Sitér dette innlegget Link to post
Double Weber Svart 2.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 2.Februar.2010 Kontakt importøren. Kanskje de kan være behjelpelige. Sitér dette innlegget Lykkelig Dracoeier ^_^ Link to post
Helge Svart 2.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 2.Februar.2010 (redigert) Er det noen her inne som har en norsk bruksanvisning til en Humminbird NS25 gos/ekkolodd. Må du ha komplett bok/hefte, eller bare kopi av noen av sidene? Jeg spør fordi det er mulig jeg har norsk utgave i feriehuset som jeg skal innom om 3 uker. Den vil jeg imidlertid ikke kvitte meg med da den ene av mine båter fremdeles har en fungerende NS25, men noen spesielle sider skal jeg da kunne kopiere om det er godt nok. Redigert 2.Februar.2010 av Helge (see edit history) Sitér dette innlegget Skibsplast 655 Selected m/Suzuki DF140, Skibsplast 450VS m/Yamaha90, Sunwin 14 m/Yamaha40, VEA 14 m/Mercury15, Suzumar 265 m/Tohatsu8, Pioner 8 m/Mercury5, Plastimar 8 m/Tohatsu5 Link to post
jeims Svart 2.Februar.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.Februar.2010 Takk for snarlig svar Jeg har kjøpt meg en ns25 har ikke bok til den. Så hvist du kunne kopiert hele bruksanvisninga så hadde det vert kjempe. jeg skal betale for papiret,blekk,frakt. Dette sparer meg for masse arbeid Sitér dette innlegget Link to post
Helge Svart 2.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 2.Februar.2010 Jeg har kjøpt meg en ns25 har ikke bok til den. Så hvist du kunne kopiert hele bruksanvisninga så hadde det vert kjempe. jeg skal betale for papiret,blekk,frakt. Først må jeg sjekke om min manual faktisk ER norskspråklig og ikke engelsk. Det ser jeg i vinterferien. Her er det ikke snakk om å betale noe. Er min manual norskspråklig er det mindre arbeid og prakk for meg å scanne og sende elektronisk på e-post til deg så får du heller printe ut selv. Vil nok anbefale deg å sjekke med importøren avb Humminbird, da vi jo ikke enda har bekreftet med sikkerhet at min manual er norskspråklig. Kan importøren skaffe får du en fin manual i origonalt og hendig lite format i stedet for A4-papir. Dette sparer meg for masse arbeid Men ikke meg... Du får håpe at det blir mye drittvær når jeg har vinterferie. For blir jeg sittende mye inne så skal det nok gå greit å skanne hele manualen og ikke bare de viktigste sidene Sitér dette innlegget Skibsplast 655 Selected m/Suzuki DF140, Skibsplast 450VS m/Yamaha90, Sunwin 14 m/Yamaha40, VEA 14 m/Mercury15, Suzumar 265 m/Tohatsu8, Pioner 8 m/Mercury5, Plastimar 8 m/Tohatsu5 Link to post
Double Weber Svart 2.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 2.Februar.2010 Jeg har sjekket med importøren. De har manual til utstyret ditt på norsk. Den koster 150,- pluss moms. Gå til en forhandler av humminbird der du bor så kan de kontakte importøren. Det var slik det måtte være da de ikke sender til privat Sitér dette innlegget Lykkelig Dracoeier ^_^ Link to post
jeims Svart 2.Februar.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.Februar.2010 Har snakket med med importøren av Humminbird.Men de er ikke behjelpelige med og skaffe boka. Fikk beskjed og lete på nettet Sitér dette innlegget Link to post
Double Weber Svart 2.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 2.Februar.2010 Det er tull. Jeg pratet med Belanor for 5min siden og han jeg pratet med gikk selv ned på lageret og fant den. Kontakt din nærmeste forhandler og ta det med de. Se også mitt forrige innlegg. Sitér dette innlegget Lykkelig Dracoeier ^_^ Link to post
jeims Svart 2.Februar.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.Februar.2010 Hvem har du snakket med? Har du noe telf nr jeg kan ringe til. Jeg rinkte til Belanor Sitér dette innlegget Link to post
Double Weber Svart 2.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 2.Februar.2010 Jeg ringte 815 69 555 men kom da til Garmin suport. Han satte meg over til humminbird. Pratet med en hyggelig fyr som først kontaktet lageret så gikk han ned og fant den med meg på tråden. Han sa den var på norsk og kostet 150,- pluss moms men at jeg måtte gå til min nærmeste forhandler slik at de kunne bestille den. Belanor forholder seg egentlig ikke til privatpersoner, en må ta det gjennom forhandler. I mitt tillfelle var det Navigare båt og fritid. Sitér dette innlegget Lykkelig Dracoeier ^_^ Link to post
jeims Svart 2.Februar.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.Februar.2010 Har snakket med belanor nå. Jeg ringte 69233630 Plutselig så hadde de den, Når jeg henviste til at du hadde ringt. Tusen takk For hjelpen Sitér dette innlegget Link to post
Double Weber Svart 2.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 2.Februar.2010 Bare hyggelig Her på båtplassen hjelper vi hverandre. Jeg har fått god hjelp her så lenge jeg har vært medlem så jeg gir gledelig noe tilbake Velkommen til forumet forresten Sitér dette innlegget Lykkelig Dracoeier ^_^ Link to post
toholthe Svart 2.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 2.Februar.2010 Hei, har samme plotteren. Håper ikke du har for kjapp båt, for den er rimelig treg. ekkoloddet er derimot bra. Er kjappt søk i google ga følgende reslultat: http://store.humminbird.cust.shopatron.com...cument/NS25.pdf Sitér dette innlegget Link to post
Helge Svart 2.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 2.Februar.2010 har samme plotteren. Håper ikke du har for kjapp båt, for den er rimelig treg. ekkoloddet er derimot bra. Har NS25 i min SunWin 14 med 40 Hk Yamaha som gjør maks 30 knop og har faktisk ikke opplevd min NS25 som for treg i denne båten. Kan ikke si jeg synes den er så mye tregere enn den Lorenz 8 Sun HD eller den Northstar Explorer 657 HD som vi har i de to andre båtene. Sitér dette innlegget Skibsplast 655 Selected m/Suzuki DF140, Skibsplast 450VS m/Yamaha90, Sunwin 14 m/Yamaha40, VEA 14 m/Mercury15, Suzumar 265 m/Tohatsu8, Pioner 8 m/Mercury5, Plastimar 8 m/Tohatsu5 Link to post
jeims Svart 2.Februar.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.Februar.2010 Takker alle sammen for kjempe hurtig svar Skal montere denne på en 21 fots rib med 150hk. Håper at hekkgivaren henger bra hi hi Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.