Jump to content

Trenger bok til Humminbird NS25 Gps/ekkolodd

jeims

Recommended Posts

Er det noen her inne som har en norsk bruksanvisning til en Humminbird NS25 gos/ekkolodd.

Må du ha komplett bok/hefte, eller bare kopi av noen av sidene?

Jeg spør fordi det er mulig jeg har norsk utgave i feriehuset som jeg skal innom om 3 uker. Den vil jeg imidlertid ikke kvitte meg med da den ene av mine båter fremdeles har en fungerende NS25, men noen spesielle sider skal jeg da kunne kopiere om det er godt nok.

Redigert av Helge (see edit history)
Jeg har kjøpt meg en ns25 har ikke bok til den. Så hvist du kunne kopiert hele bruksanvisninga så hadde det vert kjempe. jeg skal betale for papiret,blekk,frakt.

Først må jeg sjekke om min manual faktisk ER norskspråklig og ikke engelsk. Det ser jeg i vinterferien. Her er det ikke snakk om å betale noe. Er min manual norskspråklig er det mindre arbeid og prakk for meg å scanne og sende elektronisk på e-post til deg så får du heller printe ut selv.

Vil nok anbefale deg å sjekke med importøren avb Humminbird, da vi jo ikke enda har bekreftet med sikkerhet at min manual er norskspråklig. Kan importøren skaffe får du en fin manual i origonalt og hendig lite format i stedet for A4-papir.

Dette sparer meg for masse arbeid

Men ikke meg... :lol: Du får håpe at det blir mye drittvær når jeg har vinterferie. For blir jeg sittende mye inne så skal det nok gå greit å skanne hele manualen og ikke bare de viktigste sidene

Jeg ringte 815 69 555 men kom da til Garmin suport. Han satte meg over til humminbird. Pratet med en hyggelig fyr som først kontaktet lageret så gikk han ned og fant den med meg på tråden.

Han sa den var på norsk og kostet 150,- pluss moms men at jeg måtte gå til min nærmeste forhandler slik at de kunne bestille den. Belanor forholder seg egentlig ikke til privatpersoner, en må ta det gjennom forhandler. I mitt tillfelle var det Navigare båt og fritid.

Lykkelig Dracoeier ^_^

har samme plotteren. Håper ikke du har for kjapp båt, for den er rimelig treg. ekkoloddet er derimot bra.

Har NS25 i min SunWin 14 med 40 Hk Yamaha som gjør maks 30 knop og har faktisk ikke opplevd min NS25 som for treg i denne båten. Kan ikke si jeg synes den er så mye tregere enn den Lorenz 8 Sun HD eller den Northstar Explorer 657 HD som vi har i de to andre båtene.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...