SeaRaymond Startet 2.Februar.2010 Link til dette innlegget Startet 2.Februar.2010 Skal montere trimplan på båten, båten ble første gang smurd med 2 lag primer og 1-2 lag hardt bunnstoff i fjor. Kan jeg montere bennett trimplan rett på bunnstoff med sikaflex mellom, eller bør det slipes til topcoaten først? Stoffet er helt og slett. Takker for svar. Sitér dette innlegget Link to post
68 GT Svart 2.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 2.Februar.2010 Vekk med bunnstoff,og på med Sika mellom flaps og primer. Sitér dette innlegget Ekte mannfolk bruker lastebildekk som fendere........ Link to post
SeaRaymond Svart 2.Februar.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.Februar.2010 Ok, så da må det slipes, men skal det slipes forsvinner jo også primeren. Så da må det altså primes før jeg monterer flaps igjen?? Dersom jeg skal prime blir det jo også til at jeg må prime oppå bunnstoffet, ettersom det blir skille mellom bunnstoff og gelcoaten etter det er slipt. Er det altså en dårlig løsning å legge flapsene rett på hardt bunnstoff med primeri bunn, satt på med sikaflex?? Sitér dette innlegget Link to post
68 GT Svart 2.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 2.Februar.2010 Hmm.... Er det den typen stoff som ikke fargerav når man forsøker å vaske den vekk med aceton? -slik stoff som varer flere år? Da er det jo bare å matte ned denne,kanskje bruke Sika sin primer først,men går nok bra uten også. Sitér dette innlegget Ekte mannfolk bruker lastebildekk som fendere........ Link to post
SeaRaymond Svart 3.Februar.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.Februar.2010 det er seajet sitt harde bunnstff ja, tror jeg går for å bare smekke rett på om ingen andre vil komme med skrekk og advarsel mot det da Sitér dette innlegget Link to post
68 GT Svart 3.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 3.Februar.2010 Brukt Seajet 035 Hard Racing? I såfall må denne slipes vekk (er ikke hard nok og vanntett) Bare bruk 60 papir for hånd og aceton så forsvinner 035 ganske så greit Sitér dette innlegget Ekte mannfolk bruker lastebildekk som fendere........ Link to post
SeaRaymond Svart 3.Februar.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.Februar.2010 It's done, planene er på plass Takk for hjelpen Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.