SRC31 Startet 3.Februar.2010 Link til dette innlegget Startet 3.Februar.2010 (redigert) Er i USA for tiden og lurer på å ta med meg en ny kartplotter hjem da min gamle simrad begynner å bli treg, jeg var i utgangspunktet bestemt for Garmin GPSMAP 526S, men etter et besøk hos West Marine idag ble jeg også vist Lowrance HDS-7, til en hyggelig pris og ble interresert, denne skal også være mulig å kople radar til, men når jeg ser på hjemmesidene til West er denne ikke for eksport, kan det by på problemer med europeiske kart? Den er preloaded med US costal, men også klargjort for navitronics. Redigert 3.Februar.2010 av SRC31 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
abbor Svart 3.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 3.Februar.2010 Ikke noe problem med norske Navionics kart i HDS kjøpt i USA. Har HDS-5 som jeg er godt fornøyd med, lyssterk skjerm, brukervennlig og rask plotter. Sitér dette innlegget Link to post
SRC31 Svart 3.Februar.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.Februar.2010 Takker for svar, da blir det nok HDS Sitér dette innlegget Link to post
Ulv I Svart 3.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 3.Februar.2010 Godt valg.. min HDS10 er fra USA også.. fikk opp kartene her hjemme når jeg testet.. :) Sitér dette innlegget Båtløs etter hjerneslag, se siste nytt på bloggen http://www.ulvseth.no Pass på helsa.. du har bare den.. Når sjekket du blodtrykket sist? Link to post
lnjk Svart 3.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 3.Februar.2010 Har også gammel Simrad som vil bli komplettert med en ny. Problemet med HDS og Navionics er at den viser mindre info om grunner i forhold til det C-map på NX viser. "Min" forhandler vil ikke selge HDS til meg før jeg kommer på butikken og sammenligner selv. Men det er mitt bruk, andre har ikke samme krav. Venter på at snøen skal forsvinne. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.