Lukabella Startet 3.Februar.2010 Link til dette innlegget Startet 3.Februar.2010 I havna begynner det og bli bra med is. Jeg trenger derfor og få tak i en ishakke så jeg kan gå rundt på dekk og hakke opp isen rundt båten. Har søkt på Jernia og flere steder - men finner det ikke. Jeg tenker eventuelt på noe slikt: Sitér dette innlegget Link to post
Majali Svart 3.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 3.Februar.2010 Det heter barkespade og selges i jernvare og byggevare forretninger... Sitér dette innlegget Stor er den som vet, men større er den som vet hvor man skal spørre Link to post
horg Svart 3.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 3.Februar.2010 Søk på Barkespade, får opp bl.a. Felleskjøpet Sitér dette innlegget Link to post
Hobby 430 Sport Svart 3.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 3.Februar.2010 Jula har også. http://www.jula.no/barkspade-9000-1-22-m-130988 299 kr Sitér dette innlegget O Erland med båtførerbevis Link to post
Lukabella Svart 3.Februar.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.Februar.2010 Takker for svar :) Sitér dette innlegget Link to post
Lukabella Svart 3.Februar.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.Februar.2010 Er det barkespade som er best egnet til å gå rundt på dekk og hakke opp isen rundt båten? Eller har dere eventuelt noe annet og anbefale? Sitér dette innlegget Link to post
Hansi Svart 3.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 3.Februar.2010 Er isen litt tjukk er ikke barkespaden mye til hjelp. Da kan du risikere å bli stående noen dager. Bruk motorsag, men vær forsiktig, farlig redskap. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.