Ribtjenester Startet 4.Februar.2010 Link til dette innlegget Startet 4.Februar.2010 Vært hyggelig med en felles middag på lørdagen hvis andre skulle nodover:-) Hilsen Morten Sitér dette innlegget www.ribtjenester.no Link to post
REM Svart 4.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 4.Februar.2010 Vi drar et helt busslass nedover i morgen og besøker messa på Lørdag. Ligger på Hotell Europa i NorStan. Vi sees sikkert på messa. Sitér dette innlegget Fjord 26AC, FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9. ad. planlegging: "Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP "Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson Link to post
Lagavulin Svart 4.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 4.Februar.2010 Også tatt opp her: https://baatplassen.no/i/index.php?showtopic=64201&hl= Mulig jeg får med fruen på en helgetur. Sitér dette innlegget Båter: Ibiza 22 Weekender,Ibiza 26 Touring, Bavaria 32 sport, Yamarin 80 DC, nå til salgs Link to post
Careka Svart 4.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 4.Februar.2010 Håper på masse fine bilder. fra messa, motor og seil, takker så meget......og snadder utstyr, duppeditter, Sitér dette innlegget Det eneste du vil angre på at du har gjort, er alt det du ikke gjorde. "Do it to day." Medlem av: Ankerdrammens Venner. OCC,ESF, & SYC. http://lagoon380careka.blogspot.com/ Link to post
Ribtjenester Svart 4.Februar.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.Februar.2010 Det er bra, vi ligger på hotell opera qality:-) Vi ses nok da:-) Sitér dette innlegget www.ribtjenester.no Link to post
baatsman Svart 4.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 4.Februar.2010 Jr og jeg drar. Vi tar en tur på hard rock cafe og spiser middag. Har lovet det, vis ikke blir han ikke med . Guttetur. Choice hotel like ved messen. Sitér dette innlegget Vi sees! Link to post
MajorAndy Svart 7.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 7.Februar.2010 Netop hjemkommet fra messen har jeg et par indtryk: Generelt var det den mindst spændende og mindst besøgte messe i de fem år, jeg har deltaget, Det var som om krisen først nu er slået rigtig igennem. Udvalget af større både er virkelig minimalt. Et par forkølede sejlbåde. Nimbus' "standardstand", og de mest gængse både som man nu har set på alle messer i alle år: NordWest med tre (3) både, Inter og Windy med et mindre udvalg og en stor Princess. Den nye Marex var der ikke, ej heller den nye Beneteau 34 ST. Ingen Fairline, ingen Storebro, Galeon så jeg heller ikke. En (1) Bavaria motorbåd. Meget få nyheder - og dem der var, var ikke rigtig nye: Fx en "ny" Targa, der på en prik ligner alle de andre Targaer. Ellers var det både, man har set mange gange før: Skilsø 33 FB, Windy 33 etc. Min fortolkning er at båtfabrikkerne har haft nok at gøre med blot at overleve og det er jo forståeligt. Men manglende produktudvikling er jo ikke godt for branchen og det trækker ikke gæster til. Der var som sagt også færre besøgende i dag end jeg nogensinde har set. Men det kan jo være en tilfældighed. Måske var de der lørdag eller kommer næste helg. Men alt i alt en skuffende oplevelse, synes jeg. Billeder blev det heller ikke til. Af samme grund; der var ikke noget, der var værd at fotografere... Andy Sitér dette innlegget Link to post
Tine IV Svart 9.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 9.Februar.2010 Kaffebua var på messa idag mandag ,leide oss minibuss å reiste over . Starta med Sandefjord / Strømstad klokken 07.00 , å da med tur innom taxfree sjappa.Så det blei en livlig tur,mye flott å se på men ikke drømme om .Duppeditt siden var det mye av ,endel nyheter og glade selgere som forklarte vellvillig .Så vi hadde en flott tur ,å jeg trur alle kosa seg .Så nå er det bare å vente til Lillestrøm,så er det påske å påsketur Tine IV Sitér dette innlegget Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBFVi sees på sjøen og lytter på K-77 Link to post
REM Svart 9.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 9.Februar.2010 For oss Tine, som er mest interessert i cabincruisere i +30-fotklassen er nok Sjøen for alle på Lillestrøm ei bedre messe i så henseende. Det svenske markedet her er lite i forhold til det norske, og i trange tider vil jeg vel tro at produsentene prioriterer. Men men, vi drar vel til Gøteborg til neste år også, koselig by og mye sosialt med gode båtvenner. Sitér dette innlegget Fjord 26AC, FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9. ad. planlegging: "Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP "Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson Link to post
opus Svart 9.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 9.Februar.2010 Ingen bilder ? Sitér dette innlegget Link to post
baatsman Svart 9.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 9.Februar.2010 Var der, få båter av størrelse, men bra med tilbehør. Kjøpte noe som skulle holde propellen ren. Sikkert lurt igjen . Kom hjem med mye bra. Koselig messe. Sitér dette innlegget Vi sees! Link to post
Astor Svart 9.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 9.Februar.2010 Vi var sammen med to par som gjerne ville titte på nye trawlere. Ikke en eneste av dem hadde funnet veien til messehallene. Vi gikk raskt gjennom båthallene og brukte mesteparten av tiden i 2.etasje hvor firmaene sto tett i tett med sine stands. Kona fant mye nytt innen tekstil (ikke laken til masta) til Astor. Joda, det ble endel handling med svensk slotty. Ellers en som alltid, kjempetur i regi av KNBF. Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.