Jump to content

Tråden for oss som hater båter større eller dyrere enn vår egen

Fru Jacobsen

Recommended Posts

Jeg hater, eller misliker sterkt alle som har en båt som er enten større,dyrere,finere eller nyere enn den jeg har selv. Det er faktisk ikke bare disse forferdelige båtene jeg hater, men også de som eier dem. Hva i all verden skal folk med så store båter, er det virkelig nødvendig å legge så mye penger i båt? Det må da gå an å kose seg på sjøen i en sånn båt som jeg har (eller mindre) :seeya:

Det er også slik at de som har større/dyrere båt enn meg er de som ikke kan kjøre båt og det er de som lager de største hekkbølgene. Det er nemlig sånn at de som har disse båtene, det er nyrike førstegangsbåteiere uten noen som helst erfaring :cheers:

Redigert av Fru Jacobsen (see edit history)

"Det hender ikke ofte, men kan dog slumpe - at nogen har til ansigt der andre har til rumpe"

D1

Jeg hater, eller misliker sterkt alle som har en båt som er enten større,dyrere,finere eller nyere enn den jeg har selv.

Nå har Fru Jacobsen falt ut av sin rosa underbukse. Vintersyndromet har nå meldt seg ombord hos henne også. Er det noen superbåter i nærheten som kan yte henne oppreisning...??

:sailing:

The old don't have to worry about avoiding temptation. When you're old temptation avoids you.

Huff jeg har sluttet og være misunnelig på andre assa, selvfølgelig skulle jeg ønske meg større og finere båt, men jeg er jo ganske lykkelig i vår BAVARIA. Trur ikke nabon med 5 føt større båt er noe mer lykkelig på vannet en meg, nesten alle ønsker seg vel større skute, men hvorfor?

Kansje for og ha større båt en nabon :-) det ekke viktig for meg det assa.

Vær fornøyd med det du har, og ihvertfall ikke bli misunnelig på nabon, da ender du fort opp med mye gjeld assa:-)

Hilsen Morten

www.ribtjenester.no

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...