Fru Jacobsen Startet 5.Februar.2010 Link til dette innlegget Startet 5.Februar.2010 (redigert) Jeg hater, eller misliker sterkt alle som har en båt som er enten større,dyrere,finere eller nyere enn den jeg har selv. Det er faktisk ikke bare disse forferdelige båtene jeg hater, men også de som eier dem. Hva i all verden skal folk med så store båter, er det virkelig nødvendig å legge så mye penger i båt? Det må da gå an å kose seg på sjøen i en sånn båt som jeg har (eller mindre) Det er også slik at de som har større/dyrere båt enn meg er de som ikke kan kjøre båt og det er de som lager de største hekkbølgene. Det er nemlig sånn at de som har disse båtene, det er nyrike førstegangsbåteiere uten noen som helst erfaring Redigert 5.Februar.2010 av Fru Jacobsen (see edit history) Sitér dette innlegget "Det hender ikke ofte, men kan dog slumpe - at nogen har til ansigt der andre har til rumpe" D1 Link to post
CB. Svart 5.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 5.Februar.2010 Jeg synes du burde lage en poll også, noe tilsvarende "salt" b Sitér dette innlegget Sport og fritid M.W.Lem. Kano, kajakk, Sommer og vintersport Link to post
Fru Jacobsen Svart 5.Februar.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.Februar.2010 Ja hvorfor ikke Sitér dette innlegget "Det hender ikke ofte, men kan dog slumpe - at nogen har til ansigt der andre har til rumpe" D1 Link to post
Finn Erik Svart 5.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 5.Februar.2010 :flag: :flag: :lol: :lol: :lol: :cheers_wine: Sitér dette innlegget Link to post
Fjordland Svart 5.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 5.Februar.2010 hehe... Om alle skal kjøre mindre billigere båten enn meg, så hadde fjordene vert fulle av drivende båter me problemer av ymse slag. Syns det e greit at någen legge litt mer penger i båt, sånn det alltid er noen som kan slepe meg til land igjen:) Men m¨ærlig innrømme eg kjenner missunelsen;) Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 5.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 5.Februar.2010 , det er nyrike førstegangsbåteiere uten noen som helst erfaring Nyrike? trodde de var vannhoder av noen pappagutter ( i Kragerø kalles de kluthuer) som bruker pappas American Express Black kort jeg. Av en eller annen grunn slår det meg at Nicolay fra Borettslaget kjørte en Bavaria 42........ Sitér dette innlegget Link to post
skibsplast ohoi Svart 5.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 5.Februar.2010 Slik går det når misunnelsen er betydelig sterkere enn kjønnsdrifta Min største båt(som flyter) er en River 350, så det blir litt for mange å hate Sitér dette innlegget River 350 med 10 hk mercury Suzumar 320 med 6 hk Suzuki Motor stjålet. Link to post
CB. Svart 5.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 5.Februar.2010 vannhoder av noen pappagutter ( i Kragerø kalles de kluthuer) som bruker pappas American Express Black kort jeg. Av en eller annen grunn slår det meg at Nicolay fra Borettslaget kjørte en Bavaria 42........ Jeg som trodde de bare hadde platina kort i Kragerø Sitér dette innlegget Sport og fritid M.W.Lem. Kano, kajakk, Sommer og vintersport Link to post
Enzo Svart 5.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 5.Februar.2010 Jeg elsker båter som er større og dyrere enn vår båt , om ikke de fantes , hva skulle jeg da drømme om ? Sitér dette innlegget Link to post
OT-flyktning Svart 5.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 5.Februar.2010 Jeg hater alle som har en båt som er enten større,dyrere,finere eller nyere enn den jeg har selv. Jeg elsker båter som er større og dyrere enn vår båt , om ikke de fantes , hva skulle jeg da drømme om ? Dette kan trådstarteren jo godt være enig i. (min utheving) Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 5.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 5.Februar.2010 Jeg som trodde de bare hadde platina kort i Kragerø Kom ikke her med uforskammet snakk Sitér dette innlegget Link to post
Jawik Svart 5.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 5.Februar.2010 Jeg hater, eller misliker sterkt alle som har en båt som er enten større,dyrere,finere eller nyere enn den jeg har selv. Nå har Fru Jacobsen falt ut av sin rosa underbukse. Vintersyndromet har nå meldt seg ombord hos henne også. Er det noen superbåter i nærheten som kan yte henne oppreisning...?? Sitér dette innlegget The old don't have to worry about avoiding temptation. When you're old temptation avoids you. Link to post
Angvik1 Svart 5.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 5.Februar.2010 Dummeste jeg har hørt. La nå folk få velge selv hvor stor båt de vil ha! Jeg synest det er utrolig tøft å se på store båter jeg:) Hadde vært kjedlig vist alle skulle putret rundt i trebåter med 4 hk påhenger... Sitér dette innlegget Gleder seg til sommer... Link to post
BårdK Svart 5.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 5.Februar.2010 Tror kanskje trådstarter var en smule ironisk. Sitér dette innlegget Link to post
sjøman Svart 5.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 5.Februar.2010 He,He..... Det er lenge siden du har vært i båten nå skjønner jeg! du får ta deg en og finne frem noen båtblader så går det nok over...... Sitér dette innlegget Link to post
SandAnker Svart 5.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 5.Februar.2010 Ja, huff a meg..... og hvis disse pengene til denne båten er arvet, har han sikkert aldri hatt et normalt arbeide... og er han nyrik, er han sikkert en kjeltring, eller har tråkkt på noen på sin vei oppover... Sitér dette innlegget Link to post
BEG Svart 5.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 5.Februar.2010 Denne tråden kommer til å bli overrepresentert av seilbåteiere og snekkekapteiner med sykkelklyper. Mvh. BEG Sitér dette innlegget Jeg har muligens ikke alltid rett, men til gjengjeld tar jeg aldri feil. Link to post
vannoverallt Svart 5.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 5.Februar.2010 Nå har jeg snekke, temmelig gammel også, og ikke stor, men sykkelklyper! Man har da bil Sitér dette innlegget Link to post
litt peiling Svart 5.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 5.Februar.2010 Syntes vi skulle legge ut inntekt og gjeld også..... Sitér dette innlegget Link to post
Ben Sin Svart 5.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 5.Februar.2010 Gjeld??? Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 5.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 5.Februar.2010 Inntekt ? Du mener vel pappas penger? Sitér dette innlegget Link to post
baatsman Svart 5.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 5.Februar.2010 Denne tråden kommer til å bli overrepresentert av seilbåteiere og snekkekapteiner med sykkelklyper.Mvh. BEG Vi kjører sykkel, sykkelklyper?. Ta ikke for mye møllers tran Sitér dette innlegget Vi sees! Link to post
Tom Rør Svart 5.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 5.Februar.2010 Jeg hater, eller misliker sterkt alle som har en båt som er enten større,dyrere,finere eller nyere enn den jeg har selv. Det er faktisk ikke bare disse forferdelige båtene jeg hater, Bra jeg har kjøpt mindre båt enn deg da Sitér dette innlegget Link to post
Fru Jacobsen Svart 5.Februar.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.Februar.2010 Det er bra Men gratulerer med kjempeflott båt Tom, kommer du tilbake til oss på Malmøya nå eller? Sitér dette innlegget "Det hender ikke ofte, men kan dog slumpe - at nogen har til ansigt der andre har til rumpe" D1 Link to post
Ribtjenester Svart 5.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 5.Februar.2010 Huff jeg har sluttet og være misunnelig på andre assa, selvfølgelig skulle jeg ønske meg større og finere båt, men jeg er jo ganske lykkelig i vår BAVARIA. Trur ikke nabon med 5 føt større båt er noe mer lykkelig på vannet en meg, nesten alle ønsker seg vel større skute, men hvorfor? Kansje for og ha større båt en nabon :-) det ekke viktig for meg det assa. Vær fornøyd med det du har, og ihvertfall ikke bli misunnelig på nabon, da ender du fort opp med mye gjeld assa:-) Hilsen Morten Sitér dette innlegget www.ribtjenester.no Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.