Jump to content

Tråden for oss som hater båter større eller dyrere enn vår egen

Fru Jacobsen

Recommended Posts

Haha du lurer ikke meg Morten :lol: Nå har du fått båten din helt strøken etter div. drevskift og reparasjoner. Ike lenge før det klør i fingra etter nye prosjekter :lol::wink:

Det er helt riktig, var nære på og kjøpe en brannskadd bav 32, men fornuften seiret.

Dessuten hver gang jeg har noen store prosjekter så blir jeg jo bare skada og må hoppe på krykker eller noe sånn,

Men prosjektene står i kø alikevell her de, kjøpte en liten båt som lå på bånn, og vips var nytt prosjekt igang:-)

Hilsen Morten

www.ribtjenester.no

• 2 uker senere...
personlig kan jeg ikke forstå hva folk skal med båt større enn min (24), bare masse vaskejobb og for og ikke snakke om og legge til i overfylte havner med en bimbo på dekk som bare skal sole seg. Bare tull, disse meningene står jeg for, iallefall til jeg vinner på lotto :lol:

Forsvinner ikke tvangstankene ved en Lotto-gevinst, må du umiddelbart søke psykolog!!

Mvh. BEG

Jeg har muligens ikke alltid rett, men til gjengjeld tar jeg aldri feil.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...