2xDiesel Svart 5.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 5.Februar.2010 Den som mener størrelsen ikke betyr noe, ja den lyver ! Sitér dette innlegget Link to post
Ribtjenester Svart 6.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 6.Februar.2010 Haha du lurer ikke meg Morten Nå har du fått båten din helt strøken etter div. drevskift og reparasjoner. Ike lenge før det klør i fingra etter nye prosjekter Det er helt riktig, var nære på og kjøpe en brannskadd bav 32, men fornuften seiret. Dessuten hver gang jeg har noen store prosjekter så blir jeg jo bare skada og må hoppe på krykker eller noe sånn, Men prosjektene står i kø alikevell her de, kjøpte en liten båt som lå på bånn, og vips var nytt prosjekt igang:-) Hilsen Morten Sitér dette innlegget www.ribtjenester.no Link to post
Jawik Svart 6.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 6.Februar.2010 Hei Morten. Markede for nye prosjekter tar seg opp nå i denne istiden. Her gjelder det å følge med utover fjorden Sitér dette innlegget The old don't have to worry about avoiding temptation. When you're old temptation avoids you. Link to post
SandAnker Svart 6.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 6.Februar.2010 men hvor mye større må den egentlig være vår egen båt for at vi skal hate den? 1 fot eller er det over 10 fot.... Sitér dette innlegget Link to post
Ribtjenester Svart 6.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 6.Februar.2010 He he satt og tenkte: Hater dusjpuma til Fru Jakobsen, osså så lenge hu dusjer Fyllesyk å jævelig BRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR Sitér dette innlegget www.ribtjenester.no Link to post
SandAnker Svart 6.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 6.Februar.2010 ja huff og huff er det lyden du irriterer deg over da eller? Sitér dette innlegget Link to post
Fru Jacobsen Svart 19.Februar.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.Februar.2010 He he satt og tenkte:Hater dusjpuma til Fru Jakobsen, osså så lenge hu dusjer Fyllesyk å jævelig BRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR Har kjøpt ny nå Sitér dette innlegget "Det hender ikke ofte, men kan dog slumpe - at nogen har til ansigt der andre har til rumpe" D1 Link to post
nroo7 Svart 19.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 19.Februar.2010 personlig kan jeg ikke forstå hva folk skal med båt større enn min (24), bare masse vaskejobb og for og ikke snakke om og legge til i overfylte havner med en bimbo på dekk som bare skal sole seg. Bare tull, disse meningene står jeg for, iallefall til jeg vinner på lotto Sitér dette innlegget Link to post
2nd Trikker'n Svart 19.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 19.Februar.2010 personlig kan jeg ikke forstå hva folk skal med båt større enn min Her er det en mann som har funnet en vaksine mot "3 fots syken". Sitér dette innlegget Link to post
BEG Svart 19.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 19.Februar.2010 personlig kan jeg ikke forstå hva folk skal med båt større enn min (24), bare masse vaskejobb og for og ikke snakke om og legge til i overfylte havner med en bimbo på dekk som bare skal sole seg. Bare tull, disse meningene står jeg for, iallefall til jeg vinner på lotto Forsvinner ikke tvangstankene ved en Lotto-gevinst, må du umiddelbart søke psykolog!! Mvh. BEG Sitér dette innlegget Jeg har muligens ikke alltid rett, men til gjengjeld tar jeg aldri feil. Link to post
nroo7 Svart 19.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 19.Februar.2010 ironi er en fin båt har jeg hørt Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.