Jump to content

Hvor i ostfold MAA jeg til sommerferien?

Akoya

Recommended Posts

Jeg har blitt lei av svenske kysten. Det er bare aa seile tvers over oslofjorden saa kommer jeg til en perle. Hvorfor dra saa langt nor man kan dra til ostfold.

Jeg hadde lyst til aa dra innenfor jomfruland. Det blir et annet aar. Se and med olje sol

Jeg har bare vert i fredags holet.

Baaten stikker 1,80m

Niro du får ta kontakt når du er på denne siden så skal vi nok finne fine plasser til deg, du har jo orientert meg på andre siden.

Jeg er i båten i kveld ligg i moss, hadde egentlig tenkt meg til bolerene men kommer ikke ut av havnen pga. is.

Jeg blir å dra over fjorden så snart isen er borte å da kan vi møtes på bolerene så skal jeg ta en visning i kartet og anbefale fine plasser.

Chanty

har tilgode å være i Halden. Har de "harry runde" med burn out for båter også?

Da bør du ta en tur inn fjorden!

Forøvrig er vel harryrunden nærmest utdødd her i byen, har hørt den er voksende i Moss..? :wink:

Herlige Halden!

Redigert av Lagavulin (see edit history)

Båter: Ibiza 22 Weekender,Ibiza 26 Touring, Bavaria 32 sport, Yamarin 80 DC, nå til salgs

Det er mange steder i Østfold som er et besøk vært. Dersom vi begynner fra nord er det Engelsviken og skjærgården rundt og sør for Hankø, Mærrapanna, Gjetøya, Lyngholmen og Flatskjæra. Er ikke båten for stor så er det en fin tur igjennom Strømsundet, på nordsiden av Strømtangen. Legger en kursen over Lera og innefor Kråkerøyholmene er en plutselig i Hvalerskjærgården. Som de fleste har hørt om er hele Hvaler kommune kun bestående av øyer! Her er det utallig mange uthavner, og også innhavner som f.eks Skjærhalden og Herføll. Det er ikke noe problem å feriere her i 3 uker! Det gjør heller ikke så mye at det bare er en snau time til Strømstad og Koster fra Hvaler, vi kan nesten si at de høre til Hvalerskjærgården! (Jeg tror ikke "søta bror er helt enig med meg i dette!)

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...