Jump to content

Trenger deler til Humminbird NS25

jeims

Recommended Posts

Har Kjøpt meg en ns25.Men når jeg fikk den manglet det noen deler.

Er det noen her inne som har en sånn liggene som er behjelpelig med deler,så

hadde det vert kjempe. :rolleyes:

1 Jeg trenger en kartleser, med kabelen.Boksen du putter i c-mapene i

2 Jeg trenger c-kart over vestlandet, haugesund,bergen c-map nt,nt+

3 Antennekabelen som går fra gpsen til gps antennen Den må vere lengst mulig.

4 Så var pluggen til hekkgiveren som går inn på gpsen vekk (kuttet)er det mulig å

lodde på en ny igjen,eller må jeg ha helt ny hekkgiver?

Håper noen kan hjelpe meg

Hei allesammen

fikk e-mail fra hellanor i dag

Dei skriver:

Hei.

Dette vil dessverre ikke være lønsomt.

Samtidig bruker NS-25 c-map kart, disse lages nå kun i store områder, NS-25 har ikke en prosessor som takler dette særlig godt.

Vi har ikke løse plugger til givere, det er svært vanskelig å skjøte en giverkabel pga. støy.

Du kan bruke brakett og spenningskabel på nye instrumenter, men dette følger også med om du kjøper et nytt instrument.

Er det ingen som har en gammal ns25 her inne som vil kvitte seg med noen deler?

Sett i gang å let folkens :smiley::fishing:

Redigert av jeims (see edit history)
  • 3 uker senere...

Hei! ser du er på jakt etter deler til en NS 25,jeg har en humminbird NS 25 som jeg tok ut av en båt jeg nå har solgt og det eneste som mangler til den er svingeren for det var en innvendig svinger som var limt fast i skroget.(tror ny svinger koster ca.800,-)Kartet til denne er fra nor på Bømlo og til litt nor for Bergen.

Mvh.Tore torsp@online.no

Jeg har. to stk. "maskiner", og tilbehør til én. Har det ikke liggende her, men følgende gjelder (med forbehold om at jeg husker alt riktig):

• Begge maskinenes display er deffekt (ser ut til å være en svakhet som rammer flere av disse). Hvis du har kjøpt denne nå - er du sikker på at ditt display er OK?
  • Jeg har kartleser (dobbel) og kabel, mener den kabelen er hel.
  • Hekksvinger har jeg gjenbrukt på et annet Humminbird ekkolodd, så den er ikke tilgjengelig.
  • Antenneledning til GPS-enheten har jeg nok, men det er mulig denne er kuttet. Uansett er lengde slik den kom originalt - skal jeg tippe så er den kanskje 5 meter eller noe sånt...
  • Kart for Vestlandet har jeg ikke. Antakelig Halden-Lyngør, men det er jo ikke den du spør etter... På Finn.no selges i blant kart som er egnet for denne plotteren.

Ellers synes jeg det virker rart at noen selger (og kjøper) noe som mangler såpass mye vitale deler. Er du virkelig sikker på at dette er et trygt og lønnsomt prosjekt? Hva sa/sier selger om grunnen til at f.eks. kartleseren mangler? Og jeg er redd skjermen din kan ta kvelden rett rundt hjørnet, så ha det i bakhodet....

Redigert av Ronald (see edit history)
  • 12 år senere...
Petimo skrev On 1.3.2010 at 11.03:

Hei! ser du er på jakt etter deler til en NS 25,jeg har en humminbird NS 25 som jeg tok ut av en båt jeg nå har solgt og det eneste som mangler til den er svingeren for det var en innvendig svinger som var limt fast i skroget.(tror ny svinger koster ca.800,-)Kartet til denne er fra nor på Bømlo og til litt nor for Bergen.

Mvh.Tore torsp@online.no

Jeg trenger GPS kabel og antenne kjøper gjerne alt hvis prisen er ok send med på 90979819.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...