jeims Startet 7.Februar.2010 Del på Facebook Startet 7.Februar.2010 Har Kjøpt meg en ns25.Men når jeg fikk den manglet det noen deler. Er det noen her inne som har en sånn liggene som er behjelpelig med deler,så hadde det vert kjempe. 1 Jeg trenger en kartleser, med kabelen.Boksen du putter i c-mapene i 2 Jeg trenger c-kart over vestlandet, haugesund,bergen c-map nt,nt+ 3 Antennekabelen som går fra gpsen til gps antennen Den må vere lengst mulig. 4 Så var pluggen til hekkgiveren som går inn på gpsen vekk (kuttet)er det mulig å lodde på en ny igjen,eller må jeg ha helt ny hekkgiver? Håper noen kan hjelpe meg Sitér dette innlegget Link to post
jeims Svart 7.Februar.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 7.Februar.2010 ER det ingen som kan hjelpe meg Sitér dette innlegget Link to post
Vanisian Svart 7.Februar.2010 Del på Facebook Svart 7.Februar.2010 Har du prøvd hjå importør? http://www.belanor.no/vis.asp?id=1 Sitér dette innlegget Link to post
jeims Svart 7.Februar.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 7.Februar.2010 Er en gammel gps De har sluttet å lage deler til disse Er ute av sortemanget Sitér dette innlegget Link to post
Frivakten Svart 7.Februar.2010 Del på Facebook Svart 7.Februar.2010 http://humminbird.factoryoutletstore.com/C...umminbird+ns+25 Sitér dette innlegget VOR ÆRE OG VOR MAGT HAR HVIDE SEIL OS BRAGT D5L - SRC/VHF -SAR -NLS - Livbøyefadder Link to post
jeims Svart 7.Februar.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 7.Februar.2010 Var og kikka,men dei hadde ikke noe kartleser,svinger, Holder på å leter jeg å Sitér dette innlegget Link to post
jeims Svart 8.Februar.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 8.Februar.2010 (redigert) Hei allesammen fikk e-mail fra hellanor i dag Dei skriver: Hei. Dette vil dessverre ikke være lønsomt. Samtidig bruker NS-25 c-map kart, disse lages nå kun i store områder, NS-25 har ikke en prosessor som takler dette særlig godt. Vi har ikke løse plugger til givere, det er svært vanskelig å skjøte en giverkabel pga. støy. Du kan bruke brakett og spenningskabel på nye instrumenter, men dette følger også med om du kjøper et nytt instrument. Er det ingen som har en gammal ns25 her inne som vil kvitte seg med noen deler? Sett i gang å let folkens Redigert 8.Februar.2010 av jeims (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 8.Februar.2010 Del på Facebook Svart 8.Februar.2010 Hmmm. Er det en stjålet plotter du har kjøpt deg, siden alle ledninger er kuttet og ikke tatt med? Jeg ville ha levert denne tilbake til selger, så lenge den ikke er komplett er den ikke verdt noe som helst... Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Petimo Svart 1.Mars.2010 Del på Facebook Svart 1.Mars.2010 Hei! ser du er på jakt etter deler til en NS 25,jeg har en humminbird NS 25 som jeg tok ut av en båt jeg nå har solgt og det eneste som mangler til den er svingeren for det var en innvendig svinger som var limt fast i skroget.(tror ny svinger koster ca.800,-)Kartet til denne er fra nor på Bømlo og til litt nor for Bergen. Mvh.Tore torsp@online.no Sitér dette innlegget Link to post
Careka Svart 1.Mars.2010 Del på Facebook Svart 1.Mars.2010 Jeg har en helt ny svinger(dybde) og fartsmåler/hjulet som monteres bak på båten i hekken, Har aldrig vært i bruk. Sitér dette innlegget Det eneste du vil angre på at du har gjort, er alt det du ikke gjorde. "Do it to day." Medlem av: Ankerdrammens Venner. OCC,ESF,CMID, NFS & SYC. http://lagoon380careka.blogspot.com/ Link to post
Ronald Svart 1.Mars.2010 Del på Facebook Svart 1.Mars.2010 (redigert) Jeg har. to stk. "maskiner", og tilbehør til én. Har det ikke liggende her, men følgende gjelder (med forbehold om at jeg husker alt riktig): Begge maskinenes display er deffekt (ser ut til å være en svakhet som rammer flere av disse). Hvis du har kjøpt denne nå - er du sikker på at ditt display er OK? Jeg har kartleser (dobbel) og kabel, mener den kabelen er hel. Hekksvinger har jeg gjenbrukt på et annet Humminbird ekkolodd, så den er ikke tilgjengelig. Antenneledning til GPS-enheten har jeg nok, men det er mulig denne er kuttet. Uansett er lengde slik den kom originalt - skal jeg tippe så er den kanskje 5 meter eller noe sånt... Kart for Vestlandet har jeg ikke. Antakelig Halden-Lyngør, men det er jo ikke den du spør etter... På Finn.no selges i blant kart som er egnet for denne plotteren. Ellers synes jeg det virker rart at noen selger (og kjøper) noe som mangler såpass mye vitale deler. Er du virkelig sikker på at dette er et trygt og lønnsomt prosjekt? Hva sa/sier selger om grunnen til at f.eks. kartleseren mangler? Og jeg er redd skjermen din kan ta kvelden rett rundt hjørnet, så ha det i bakhodet.... Redigert 1.Mars.2010 av Ronald (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
enok magne winum Svart 26.Juli.2022 Del på Facebook Svart 26.Juli.2022 Petimo skrev On 1.3.2010 at 11.03: Hei! ser du er på jakt etter deler til en NS 25,jeg har en humminbird NS 25 som jeg tok ut av en båt jeg nå har solgt og det eneste som mangler til den er svingeren for det var en innvendig svinger som var limt fast i skroget.(tror ny svinger koster ca.800,-)Kartet til denne er fra nor på Bømlo og til litt nor for Bergen. Mvh.Tore torsp@online.no Jeg trenger GPS kabel og antenne kjøper gjerne alt hvis prisen er ok send med på 90979819. Sitér dette innlegget Link to post
enok magne winum Svart 26.Juli.2022 Del på Facebook Svart 26.Juli.2022 Careka skrev On 1.3.2010 at 11.26: Jeg har en helt ny svinger(dybde) og fartsmåler/hjulet som monteres bak på båten i hekken, Har aldrig vært i bruk. er den komplett med kabel å plugg er jeg inntressert i å kjøpe den av deg send sms på 90979819. Sitér dette innlegget Link to post
Okkaby Svart 26.Juli.2022 Del på Facebook Svart 26.Juli.2022 Ehhhh denne tråden er 12 år gammel. Dette utstyret er jo museums gjenstand nå Sitér dette innlegget http://www.fuel-flow.no Få kontroll på dieselforbruket ombord med en forbruksmåler fra www.fuel-flow.no Link to post
Careka Svart 27.Juli.2022 Del på Facebook Svart 27.Juli.2022 ja, er redd det gikk på dynga. resirk. Sitér dette innlegget Det eneste du vil angre på at du har gjort, er alt det du ikke gjorde. "Do it to day." Medlem av: Ankerdrammens Venner. OCC,ESF,CMID, NFS & SYC. http://lagoon380careka.blogspot.com/ Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.