Plomma I Startet 7.Februar.2010 Del på Facebook Startet 7.Februar.2010 Hei, trur turboen til min ford-sabb 2704 er gåen da det ryker av den ved belastning samtidig som den ryker og det legger seg oljefilm på vannet Bor i Sandefjord tips om hvor en kan få kjøpt ny eller bytteturbo uten å selge huset Kommentar fra moderatorOpprinnelig emnetittel - "KJØPE TURBO, HVOR?" - brøt flere regler for posting i Åpent Forum, men ble ikke stengt siden det var allerede 3 svar i tråden. Reglene her. Se også trådstarterens klagetråd Ingen diskusjon rundt dette i denne tråden. Er du uenig så ta det opp i Om baatplassen/generelt. Sitér dette innlegget hilsen Plomma I, roynils@online.no Link to post
Coast Svart 7.Februar.2010 Del på Facebook Svart 7.Februar.2010 Norsk Turboservice i Porsgrunn. Grei service og pris. Sitér dette innlegget Vestlandskutter Fairline Nidelv Marex Hansvik Manzanita Bever Oceanis 323 Zodiac, BB11, First 40.7 NB 8700 Link to post
Enzo Svart 7.Februar.2010 Del på Facebook Svart 7.Februar.2010 Safrane: Har du et eksempel på pris på bytteturbo ? Sitér dette innlegget Link to post
Coast Svart 7.Februar.2010 Del på Facebook Svart 7.Februar.2010 Nei, det noen år siden jeg sist handlet med de. Da byttet vi en del deler på en eldre Volvo-turbo. Jeg ble svært overrasket over hvor rimelig vi kom unna reparasjonen, men jeg husker ikke prisen. Sitér dette innlegget Vestlandskutter Fairline Nidelv Marex Hansvik Manzanita Bever Oceanis 323 Zodiac, BB11, First 40.7 NB 8700 Link to post
Plomma I Svart 7.Februar.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 7.Februar.2010 Norsk Turboservice i Porsgrunn. Grei service og pris. takk for kjapt svar, kontakter dem i morgen.. Sitér dette innlegget hilsen Plomma I, roynils@online.no Link to post
Hansi Svart 7.Februar.2010 Del på Facebook Svart 7.Februar.2010 I tillegg har du Euromarine ved Runar Svendsen i Stavanger. Telefon 92 44 94 83. Kjøpte en bytteturbo av han for et par år siden. Med komplett pakningssett kom det vel på en 10 - 12 tusen mener jeg. Var tiil en 2728 TIM. Kan sjekke mer nøyaktig pris hva jeg betalte hvis behov. Sitér dette innlegget Link to post
Explorer Svart 7.Februar.2010 Del på Facebook Svart 7.Februar.2010 Betalte 6500 for en bytteturbo til Kad 42 hos turboservice. Sitér dette innlegget Link to post
horg Svart 7.Februar.2010 Del på Facebook Svart 7.Februar.2010 Har du et eksempel på pris på bytteturbo ? Betalte NOK 6725,- for en bytteturbo hos Turboservice i 2008 til en VM Mercruiser, det var ca. 2 båt-penger billigere enn konkurrentene i Asker og Kongsberg. Anbefales. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.