Troll 20 Startet 8.Februar.2010 Link til dette innlegget Startet 8.Februar.2010 Som tittelen sier, eksisterer dei som selvstendig selskap fremdeles..? Grunnen til at eg spør er at etter ein epost-henvndelse til dei med forespørsel om pris på service på min Steyr 246 og mitt Bravo II drev får svar fra folk med adresse i Garstad Båtservice... Er det noe eg ikkje har fått med meg her..? Har veldig positivt intrykk av Rogland Lystbåtservice, kan ikkje si heilt det samme om Garstad... Sitér dette innlegget Troll 20 Kommedal 27Coronet 26 Family Link to post
P35 Svart 8.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 8.Februar.2010 De er oppkjøpt av Johs Lunde/Garstad/Norskbåtsenter som halve resten av Stavanger.... Sitér dette innlegget Link to post
Troll 20 Svart 8.Februar.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.Februar.2010 Ja det var jo kanskje ikkje akkurat ein utvikling til det betre... Kven skal eg da gå til for service på min Steyr her i Stavanger..? Sitér dette innlegget Troll 20 Kommedal 27Coronet 26 Family Link to post
Poseidon Svart 8.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 8.Februar.2010 .... Kven skal eg da gå til for service på min Steyr her i Stavanger..? Det gjør du vel like bra selv ? Sitér dette innlegget Med vennlig hilsen POSEIDON Link to post
Troll 20 Svart 9.Februar.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.Februar.2010 Det gjør du vel like bra selv ? Rekner med å gjøre det like bra sjølv ja, men det er ikkje heldig at ein aktør kjøper opp alle andre aktører slik at det i praksis bare er ein aktør på markedet Blir ikkje akkurat konkurranseskjerpende vilkår av slikt... Og så var det det med tiden da innimellom unger, kone og jobb - i prioritert rekkefølge Sitér dette innlegget Troll 20 Kommedal 27Coronet 26 Family Link to post
SF Svart 9.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 9.Februar.2010 (redigert) De er oppkjøpt av Johs Lunde/Garstad/Norskbåtsenter som halve resten av Stavanger.... Stemmer dette? I følge www.1881.no eies Rogaland Lystbåtservice Holding av følgende: Aksjonærer Navn Org nr/Fødselsår Eierandel Land Rosland Andreas Johan 33.33% Norge Flesjå Stian 33.33% Norge Wagnsson Tor B. 33.33% Norge Andre www.1881.no henter sine opplysninger direkte fra Brønnøysund registeret. http://www.1881.no/Juridisk_informasjon/Ro...olding&qt=8 Redigert 9.Februar.2010 av SF (see edit history) Sitér dette innlegget 2009 Ryds 478 GTI Mercury 50 EFI Link to post
Troll 20 Svart 9.Februar.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.Februar.2010 Stemmer dette? Eg og sjekket ut og fant det sammen, men min tolkning er at disse tallene stammer fra 2008 og ikkje har fått med seg det som ev. skjedde i 2009... Og vi veit jo alle at Johs Lunde er ivrig på å innlemme andre under sin paraply. Og den første mailen eg fekk som svar var fra Andreas Rosland, men med Garstad Båtsenter e-post adresse... Sitér dette innlegget Troll 20 Kommedal 27Coronet 26 Family Link to post
Kjelli Svart 10.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 10.Februar.2010 Har sjekket opp, ja det stemmer, de har solgt til Garstad, og er lokalisert på Vestre Åmøy. Sitér dette innlegget Link to post
SRA Svart 10.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 10.Februar.2010 er Garstd igjen kjøpt opp av Johs lunde som det kan virke som lengre oppe i denne tråden? Sitér dette innlegget Link to post
Eppa Svart 10.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 10.Februar.2010 Ja, Lundegruppen ved Johs Lunde Marine Group eier Garstad. Link til hjemmesiden: Johs Lunde Marine Group Ser ikke noe om Rogaland Lystbåtservice der enda. Sitér dette innlegget Link to post
Blue_Dragon Svart 12.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 12.Februar.2010 Det var jo overraskende at Lunde har kjøpt Garstad. Nå mangler bare yachtsenteret :) Sitér dette innlegget Link to post
DELUDE Svart 12.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 12.Februar.2010 Lystbåtservice går under garstad på åmøy, ingen andre endringer enn at di har flyttet. fine lokaler garstad/lystbåtservice har der. Sitér dette innlegget Link to post
bjorngb Svart 12.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 12.Februar.2010 Hvis utviklingen fortsetter vil det totalt ødelegge for lokal konkurranse og føre til lokalt monopol... Sitér dette innlegget Link to post
LTKH Svart 12.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 12.Februar.2010 Så lenge eg får prata me Rosland samt at service tas av mr Flesjå er jeg ikke redd. Men er nok redd at Garstad vet og ta seg veldig godt betalt for servicer ol. Der var nok gml Lystbåt service mye bedre. men tiden vil vise. Jeg har ihvertfall tenkt og la de få sjansen minst en gang. Forstår og eigerne godt. Mere tid til seiling og fritidsaktiviter nå kansje... Sitér dette innlegget Link to post
gislet Svart 12.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 12.Februar.2010 Steyr-service får du på Finnøy av Håvard Flesjå ANS. God service og fornuftige priser hos han :-) Han forhandler Steyr, men tar service på det meste. Tlf 98298202 har han. -Gislet Sitér dette innlegget Link to post
Ficher Svart 12.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 12.Februar.2010 Steyr-service får du på Finnøy av Håvard Flesjå ANS. God service og fornuftige priser hos han :-)Han forhandler Steyr, men tar service på det meste. Tlf 98298202 har han. -Gislet Takk for tips. Sitér dette innlegget Link to post
SF Svart 2.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 2.Mars.2010 Fikk en brosjyre for Garstad i posten i dag. Der står følgende å lese: Nyhet: Verkstedene Garstad, Johs Lunde Marine og Rogaland Lystbåtservice er nå Garstad Båtservice. Garstad Båtservice AS reklamerer videre med at de er forhandeler av Volvo Penta, Mercury, Steyr Motors og Cummins Mercruiser. Sitér dette innlegget 2009 Ryds 478 GTI Mercury 50 EFI Link to post
McEwan Svart 2.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 2.Mars.2010 Står litt om dette i Stavanger aftenblad også. Sitér dette innlegget Link to post
Onkel Donald Svart 8.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 8.Mars.2010 Snakket nettopp med Rosland, og han bekrefter fusjonen/oppkjøpet. Har bestillt service/skifte impeller på min Mercruiser så håper jeg at Stian tar seg av selve oppdraget. Eneste dumt er at jeg må kjøre båten til Vestre Åmøy..Bor selv på Hundvåg.. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.