Jump to content

Fornuftig pris på service på Steyr 246 og Bravo II drev..?

Troll 20

Recommended Posts

Fekk i dag inn mitt første tilbud på service på min Steyr 246 og mitt Bravo II drev, begge 2004 modell, og reagerte litt på prisen - kr 18839,40 Det kan da umulig være ein fornuftig pris, noen må her være glad i å skrive med gaffel..? Det går riktignok med kr 1820,- i slipping, men alikavel...

pristilbud_steyr.jpg

Litt dårlig billedkvalitet, men det skal la seg gjøre å lese

Kva folket trur..? Verdt å vente på tilbud fra fleire..?

Ser at det i alle fall er verdt å lære seg å ta service på drevet sjølv. Er min første drevbåt og derav litt usikker på koss dette går for seg :crazy:

Troll 20

Kommedal 27
Coronet 26 Family

Mesteparten er jo deler da. 10 timer på drev og motor tror jeg virker fornuftig.

Bare tenker hva jeg ville brukt selv. Par timer på drevet og 6-7 timer på motoren. Skal tross alt bytte registereim og time motoren osv.

Men, jeg er enig det er dyrt, men noen må gjøre jobben. Deler kan du jo prute på eller kjøpe uoriginalt hvis du sparer noen hundringser.

Ja, båt er dyrt hvis man ikke lærer seg litt selv.

Dette er mye penger..... Men slettes ingen upris her til lands. Kan heller ikke si at delene er spesiellt overpriset. Utskifting av reg reim samt opplining av drev/motor kan fort ta litt tid hvis det er trangt og uoversiktlig! Men kanskje du finner en aktør som har gratis opptak av båt,bare for å få jobben

Ekte mannfolk bruker lastebildekk som fendere........

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...