Gamle Anton Startet 8.Februar.2010 Link til dette innlegget Startet 8.Februar.2010 Båten ligger i opplang for vinteren Barbor side Skroget blir tatt når målestokken hopper over til pluss grader har tenkt å bruke owatrol D1/D2. Har satt i ett koøye men det kommer flere Skiltet er på plass Godt gammelt båtratt Nytt instrumentpanel, brytere og stereo God gammeldags håndpumpe Selv bygget kopp, og krydder hyller Motorkassen Ny lakkerte teak dører Satt opp to ovner på 300W for å holde frosten ute AEI alarm Hovedsikringer(3x25 amp. 1x16 amp.) Sikringskap Styrbord benk, sete kommer snart Kjøkken Styre possisjon SABB Diesel (ikke ferdigt malt) Akter Cabin (forut) Nymalte girspaker Sitér dette innlegget Link to post
Tranen2 Svart 8.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 8.Februar.2010 (redigert) Herlig prosjekt! Hva bruker du det koblingsuret til? Redigert 8.Februar.2010 av Tranen2 (see edit history) Sitér dette innlegget Coronet 24 Midi, Saga 27 AC, Draco 25 TC, Coronet 27 Seafarer II, Blesser 505, Wauquiez Gladiator 33, Antares 580, Grandezza 26 CA, Starfisher 30 Cruiser Fly. Link to post
Gamle Anton Svart 8.Februar.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.Februar.2010 Planen var å bruke det på ovnene men jeg får se hva det blir til Kommer snart noen bilder av båten får jeg bjunte å pusse den opp Sitér dette innlegget Link to post
Hav Svart 8.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 8.Februar.2010 Flott med ny prosjekt tråd! Ser ut til å bli meget bra! Kjør på med bilder..det er noe jeg og flere andre her helt klart liker! Har du noe info om båten? Størrelse, når/hvor den er fra osv? Hav Sitér dette innlegget Link to post
Gamle Anton Svart 8.Februar.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.Februar.2010 Vet ikke heilt hvor den kommer fra men den er 26 fot og 1950 mod. Sitér dette innlegget Link to post
Gamle Anton Svart 8.Februar.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.Februar.2010 Noen bilder av båten før jeg pusset den opp. Sitér dette innlegget Link to post
Gamle Anton Svart 8.Februar.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.Februar.2010 Under oppussing Sitér dette innlegget Link to post
larss Svart 9.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 9.Februar.2010 Lykke til videre. Lars Sitér dette innlegget Link to post
Hebbe Svart 9.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 9.Februar.2010 Blir fin denne, gleder meg til å se bilder av hele båten fra siden når den er ferdig. Likte spesielt motorkassa godt, har du frest ut bokstavene og fyllt i med natemasse ? Sitér dette innlegget Båten har sin faste plass i hagen....... Link to post
Gamle Anton Svart 9.Februar.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.Februar.2010 stemmer det men jeg brukte svart sikaflex som natemasse. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.