Espen Startet 1.August.2004 Link til dette innlegget Startet 1.August.2004 Forumets brukere! -------------------------------------------------------------------------------- Hvor mange forumbrukere trengs for å skifte en lyspære? 1 til å skifte pæren og skrive ett innlegg om det 14 til å dele sine opplevelser i forbindelse med skifting av lyspærer og hvordan det kunne vært gjort på en annen måte 7 til å advare om farene rundt skifting av lyspærer 27 til å peke på stave/grammatikkfeil i innlegg om skifting av lyspærer 53 til å skjelle ut de som peker på stave/grammatikkfeil 41 til å skjelle ut de som skjeller ut de som peker på stave/grammatikkfeil 6 til å argumentere om det heter ´lyspære´ eller ´lys pære´ nye 6 som skjeller ut de 6 foregående 2 fra ´bransjen´ som hevder at det heter ikke lyspære, men ´lampe´ 15 all-vitere som påstår å ha vært i ´bransjen´ og som sier at det er helt OK å si lyspære 156 som sender mail til moderatorene og krever at lyspære-posterne blir bannlyst fra forumet 109 som sier at ´dette er ikke et lyspære-forum, vennligst fortsett denne diskusjonen på et slikt!´ 111 som forsvarer posting av lyspæreinnlegg siden ´vi alle bruker jo lyspærer´ 306 som diskuterer hvilken metode som er best for å skifte lyspærer, hvilket merke lyspærer som er best, hvor man kan få kjøpt disse og hvilke skifte teknikker som passer best for de enkelte 27 som legger inn internett adresser hvor man kan se eksempler på lyspærer 14 som hevder at internett adressene var feil og som legger inn de korrekte 12 som melder seg ut fra forumet fordi de ikke takler lyspære diskusjonen 4 som sier ´har vi ikke nettopp vært igjennom denne diskusjonen?´ 13 som sier ´prøv å søke på Google før du poster dumme innlegg om lyspærer´ 1 nytt medlem som svarer på det orginale innlegget og starter diskusjonen på nytt.... måtte bare poste den her. (vitsen er tatt fra et annet forum, som også ar tatt den fra enda et annet forum) Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 1.August.2004 Link til dette innlegget Svart 1.August.2004 ... som også har vært fortalt her før Forøvrig er vel de fleste aktive her enige om at inget forum er som Baatplassen.no - så vi er nok unntaket som bekrefter regelen Sitér dette innlegget Link to post
Baywatch Svart 1.August.2004 Link til dette innlegget Svart 1.August.2004 veldig morsomt skrevet og veldig satt på spissen. Kjente igjen mye her, ja. Men det passer kanskje bedre om andre forum enn Baatplassen Sitér dette innlegget Link to post
Hebbe Svart 1.August.2004 Link til dette innlegget Svart 1.August.2004 Bra å ha meninger om ting en kan, eller overhode ikke kan.... :nonod: Sitér dette innlegget Båten har sin faste plass i hagen....... Link to post
Espen Svart 1.August.2004 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.August.2004 Men det passer kanskje bedre om andre forum enn Baatplassen Sant nok, ingen forum er som Baatplassen. Men vi har vel alle vært innom "det andre forumet" :discuss :discuss ? Sitér dette innlegget Link to post
Marwin Svart 2.August.2004 Link til dette innlegget Svart 2.August.2004 Espen, du glemte et par-tre punkter: Søttåfjørti til å besverge at det ikke skjer i DERES kjære forum. Ørten til å peke på at det skjer i det (andre) "konkurrerende" forum. OG: Nittåørti legger inn "et-eller-annet" for å sanke poeng til "striper". Godt innlegg!! :lol: Sitér dette innlegget Kystskipper 1984. Marintek Tr.heim. Link to post
bliss X Svart 2.August.2004 Link til dette innlegget Svart 2.August.2004 Vedr. lyspærer: Vi hadde tidligere lange diskusjoner om LED pærer her på baatplassen. Noen som har forsøkt det? Sitér dette innlegget Link to post
John_Kr Svart 2.August.2004 Link til dette innlegget Svart 2.August.2004 Vedr. lyspærer: Vi hadde tidligere lange diskusjoner om LED pærer her på baatplassen. Noen som har forsøkt det? Hei Lasse Jeg har mye erfaring med LEDs generelt, men ikke i båt. Utvalget i LED pr dd er meget stort. Når jeg nå tar opp båten til høsten så blir det til at jeg bytter ut alle mine navigasjonslys til LED. Jeg vil komme tilbake med hva jeg har gjort samt erfaringer. Sitér dette innlegget Kallesignal: LA9312 MMSI: 257048160 Link to post
puteunderarmen Svart 2.August.2004 Link til dette innlegget Svart 2.August.2004 morsom den der, minner igrunn veldig mye om et annet norsk båtforum jeg er innom. hehe Sitér dette innlegget Link to post
bliss X Svart 2.August.2004 Link til dette innlegget Svart 2.August.2004 Hei Lasse Jeg har mye erfaring med LEDs generelt, men ikke i båt. Utvalget i LED pr dd er meget stort. Når jeg nå tar opp båten til høsten så blir det til at jeg bytter ut alle mine navigasjonslys til LED. Jeg vil komme tilbake med hva jeg har gjort samt erfaringer. Har lyst til å "bygge om" alle lampene inne til å gå på LED pærer, men det blir antagelig et vinterprosjekt. Hvem har stort utvalg av dette? Sitér dette innlegget Link to post
John_Kr Svart 2.August.2004 Link til dette innlegget Svart 2.August.2004 Hei igjen Jeg har masse linker til leverandører, her kommer noen.... http://www.ledtronics.com/ http://www.led-center.com/ http://www.ledopto.com/ http://www.naviled.com/en/Products/Products.jsp http://www.metstrade.com/marketplace/mypag...sp?mypageid=308 Sitér dette innlegget Kallesignal: LA9312 MMSI: 257048160 Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.