MaxiMarius Startet 9.Februar.2010 Link til dette innlegget Startet 9.Februar.2010 Hei Tenkte kjøpe meg en håndholdt VHF til min lille seilbåt og lurer derfor på om det er noen som har noen positivet eller negative erfaringer med håndholdte vhf'r evt et tips til hvem jeg bør kjøpe, maks 2500kr På forhånd takk! Sitér dette innlegget Link to post
Herr Felle Svart 9.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 9.Februar.2010 Standard Horizon HX750E! Har denne selv, og den kan anbefales. 6w sendestyrke, vanntett, flyter og har artige små tilleggsfunksjoner som temp-måler og strobelys. Sitér dette innlegget Link to post
Sjøtunga Svart 9.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 9.Februar.2010 Standard Horizon HX750E! Jeg har også denne og støtter anbefalingen. Den kommer med en fin ladestasjon der apparatet klikkes på plass, og kan bli stående til du trenger det. Laderen går på 12V, og 220V adapter følger med, men ikke 12V kabelen (men den lager du lett selv, om du er litt hendig). Det eneste lille minuset med HX750E er at den er bitte litt større enn en del andre apparater i samme klasse. Sitér dette innlegget Et fyselig, humsk, hyrlig, smakelig, forskamma og behøvla tyske med fattelig mange bønhørlige lemper. Bruker kun kvemsord på BP! Link to post
Arendal Svart 14.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 14.Februar.2010 Jeg spør av uvitenhet siden det ikke har vært aktuellt før nå,kan hvem som helst kjøpe VHF å bruke den , eller er det en konsesjonsordning med kurs for å få lov til å bruke?.Holder det ikke med mobil eller er det for dårlig hvis man skal til sverige eller danmark.Jeg har handlet større båt i år så det kan bli aktuellt.. Sitér dette innlegget Link to post
GURIMALLA Svart 14.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 14.Februar.2010 Aner ikke hvordan kvaliteten er, men billig er den iallefall http://biltema.no/no/Bat/Sikkerhetsutstyr/.../Handholdt-VHF/ Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.