Nidelv 28 Søgne Startet 9.Februar.2010 Link til dette innlegget Startet 9.Februar.2010 Mistet min fjernkontroll til ankervinsjen på sjøen, den er nå død. Hvor får man tak i ny? kommer ny i "sender og mottaker"? Kan styre den fra roret, men det ert ikke det samme som kontrollen man kan ha i hånden på bakken! takker veldig for gode tips! Skal bli godt å få begynt i båten snart. Sitér dette innlegget Link to post
Lazyjack Svart 9.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 9.Februar.2010 Det burde vel ikke komme som noen stor overraskelse at jeg herved foreslår ILAS. www.ilas.no Sitér dette innlegget Link to post
horg Svart 9.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 9.Februar.2010 Denne fungerer fint, noe rimeligere enn orginalen Sitér dette innlegget Link to post
VO`n Svart 9.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 9.Februar.2010 www.ilas.no ilas er en produksjons- og læringsarena for arbeidssøkere med bistandsbehov. Vi trener og kvalifiserer arbeidssøkere innen en rekke arbeids- og fagområder. Vår hovedkunde er NAV og det endelige målet er fast jobb i ordinær bedrift for våre deltakere. Foreslår heller at du kontakter en leverandør av Ilas, et google søk så kan du velge og vrake Eksemel er Nautisk Handel & Marineshop Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 9.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 9.Februar.2010 Hvorfor ikke kontakte Ilas, og da marinedivisjonen? Lars H. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
RSL Svart 9.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 9.Februar.2010 Ring til Heidi på 23 16 76 60 (Marine sentralbord) RSL Sitér dette innlegget NestBest - Bestway 40, Oppegård båtforening Link to post
Kaftein ØL Svart 9.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 9.Februar.2010 jeg kan godt bestille en til deg. Send en im så har du den ila en uke. Sitér dette innlegget Link to post
eivindch Svart 10.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 10.Februar.2010 Fjernkontrollene som moderne ILAS-wincher bruker er identiske med Sleipner's fjernkontroller. Komplette Sleipner-sett er billigere enn ILAS-sett og da er kanskje håndsettet også billigere. Sjekk med en Sleipner-forhandler (f.eks. Maritim). Eivind Sitér dette innlegget Link to post
Nidelv 28 Søgne Svart 13.Februar.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.Februar.2010 Denne fungerer fint, noe rimeligere enn orginalen Bestilt denne, tusen takk for tips alle mann! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.