Otto R Startet 10.Februar.2010 Del på Facebook Startet 10.Februar.2010 Hei. Har dere tips om båtforeninger som har flotte hjemmesider , gjerne med egne diskusjonssider mm osv. Sitér dette innlegget Link to post
Jawik Svart 10.Februar.2010 Del på Facebook Svart 10.Februar.2010 baatplassen.no Sitér dette innlegget The old don't have to worry about avoiding temptation. When you're old temptation avoids you. Link to post
Gunga Din Svart 10.Februar.2010 Del på Facebook Svart 10.Februar.2010 enig Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
Otto R Svart 10.Februar.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 10.Februar.2010 Jeg tenkte her mer på båthavnlag/forening, jeg kjenner vel baatplassen.no fra før Sitér dette innlegget Link to post
Trebåtgubben Svart 10.Februar.2010 Del på Facebook Svart 10.Februar.2010 Prøv www.osbatklubb.org.....ikkje noko proff side men heilt grei til husbruk laga på fritida...... Sitér dette innlegget Link to post
Per Harald Svart 10.Februar.2010 Del på Facebook Svart 10.Februar.2010 Båthavna vår har den beste siden. (Forsiden) De har fått med Bavariaen vår. www.flatstrand.no Litt for alle med mere for medlemmene etter innlogging og eget forum. Per Harald Sitér dette innlegget https://baatplassen.no/i/blog/per_harald/index.php? Vis hensyn på sjøen. Ja til obligatorisk båtførerbevis. D5LA I boks. Link to post
Flybridge Svart 10.Februar.2010 Del på Facebook Svart 10.Februar.2010 Ta en titt her. Ankenes Båtforening i Narvik kommune. http://www.ankenes-baatforening.no Et webkamera "sveiper" rundt på alle bryggene kontinuerlig hele døgnet året rundt. Litt mørkt her oppe ennu. Men det går mot lysere tider. Meny : Webcamera Havna Sitér dette innlegget Hilsen: Capitan of Canopus Link to post
Otto R Svart 27.Oktober.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 27.Oktober.2010 Vi har nå fått en flott havn, det gjenstår "litt" på å lage en mer informativ hjemmeside. http://www.moldebathavnlag.no/Forside.asp Er det flere tips, f.eks på leverandører mm ? Sitér dette innlegget Link to post
TrondT Svart 27.Oktober.2010 Del på Facebook Svart 27.Oktober.2010 Her er vår nye side: Dolviken Båtlag TrondT Sitér dette innlegget Delfin 21 Mørebas 17DL Skilsø 750CC Barracuda 30 :-) Link to post
Amfea Svart 27.Oktober.2010 Del på Facebook Svart 27.Oktober.2010 Her er hjemmesiden til SagaKlubben Bruker Joomla som editor. Sitér dette innlegget Frod'n Fjellet nytes best fra fjorden Medlem i SagaKlubben Link to post
olpi Svart 27.Oktober.2010 Del på Facebook Svart 27.Oktober.2010 (redigert) Gressvik båtforenings hjemsider Redigert 27.Oktober.2010 av olpi (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Ingar Svart 27.Oktober.2010 Del på Facebook Svart 27.Oktober.2010 Vi har en egen liste over båtforeninger med hjemmeside. En stund siden jeg satte den opp og sikkert endel linker som er feil. Isåfall, post en kommentar der med riktig link så skal jeg rette det opp. Alle kan også legge inn sin forening. Sitér dette innlegget Link to post
Otto R Svart 28.Oktober.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 28.Oktober.2010 (redigert) Takk Ingar, det hadde jeg ikke fått med meg PS. Jeg ser at noen av linkene virker ikke Redigert 28.Oktober.2010 av Otto R (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
harry92 Svart 28.Oktober.2010 Del på Facebook Svart 28.Oktober.2010 http://www.gokstadkystlag.no/ i sandefjord er en båtforening som jeg sefølgelig er med i Sitér dette innlegget Link to post
Nor_west Svart 28.Oktober.2010 Del på Facebook Svart 28.Oktober.2010 Vi har en egen liste over båtforeninger med hjemmeside. En stund siden jeg satte den opp og sikkert endel linker som er feil. Isåfall, post en kommentar der med riktig link så skal jeg rette det opp. Alle kan også legge inn sin forening. Jeg prøvde å gå inn på Sætre Båtforening men kom til en asiatisk side. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.