Solo Startet 28.Januar.2003 Link til dette innlegget Startet 28.Januar.2003 :crazy:Er det noen som kan trylle fram en snitt-skisse av en gjennomgående skovelhjuls-giver (fart/temp),fortrinnsvis Humminbird.Har prøvd meg på Belanors sider men finner ikke 'snitt' av giveren. Sitér dette innlegget Link to post
blueline Svart 28.Januar.2003 Link til dette innlegget Svart 28.Januar.2003 Hei. Jeg sjekket hjemmesiden til Humminbird, men kunne ikke finne noe bilde/tegning. Det nærmeste jeg kom var en "flushmounted" fart/temp giver, men det var ikke noe bilde så jeg er ikke sikker på om det var det du var ute etter. Et spørsmål? Jeg hadde et Humminbird ekkolodd med temp/fart giver i en tidligere båt og der kunne jeg var få farte i mph. eller km/t noe som ikke er så praktisk på sjøen. Kan du velge knop på din? Sitér dette innlegget Link to post
Solo Svart 29.Januar.2003 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 29.Januar.2003 blueline: Kan du velge knop på din? :crazy:Modellen jeg har er Humminbird Wide Eye.Menyen der gir meg mulighet til å veksle mellom Farenheit/Mph og Celcius/Knop.Har problemer med fart/temp giver derfor er jeg interessert i en skisse helst snitt av giveren før demontering (på sjø ) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.