Mulligan Startet 11.Februar.2010 Link til dette innlegget Startet 11.Februar.2010 Magneten i skovlehjulet har forsvunnet. Finnes ikke som resevedell. Ny giver koster det samme som hele instrumentet. Noen som vet om hvor en sånn liten rund magnet kan skaffes? Sitér dette innlegget Link to post
Gunga Din Svart 11.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 11.Februar.2010 skall se om jeg ikke har en liggandes hjemme........... vilken Silva har du ? Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
Mulligan Svart 11.Februar.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.Februar.2010 Silva Star. Sitér dette innlegget Link to post
Gunga Din Svart 11.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 11.Februar.2010 Tror det er Silva Direction jeg har liggandes....men det kan ju vare samme givare.... Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
Mulligan Svart 11.Februar.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.Februar.2010 Denne transduceren. Sitér dette innlegget Link to post
Gunga Din Svart 11.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 11.Februar.2010 Jepp den er det ! en sånn har jeg ! de har samme dimension på skroggjennomføringen, stoppade bare i nye da jeg skiftet til Nexus Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
Mulligan Svart 11.Februar.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.Februar.2010 Da gjenstår bare hvor, når og hvormye. Det kunne jo slumpe at vi var på jobb samtidig. Dette ble jo lettere enn jeg trodde. Så for meg å fikse transduceren. Sitér dette innlegget Link to post
Gunga Din Svart 11.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 11.Februar.2010 Finnes ikke som resevedell.Ny giver koster det samme som hele instrumentet. priset var veldi lavt frem til kl 10:05 idag....sen råder hausse Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.