solidtech Startet 11.Februar.2010 Link til dette innlegget Startet 11.Februar.2010 Har en eldre With14 mahogny som er under resaurering og lurer på hvor man kan skaffe seg en eldre påhengsmotor, kort stamme. ca 30-35 hester. Årsmodeller 50-60 eller 70 tallet. Har dere noen tips så kom gjerne med de.. Hilsen fra Ola Sitér dette innlegget Link to post
dastunt Svart 11.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 11.Februar.2010 legg ut bilder av båten da Sitér dette innlegget Mitt prosjekt : Glen-l Squirt 11 fot Link to post
SeaRaymond Svart 11.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 11.Februar.2010 (redigert) Det blir vel å følge med på finn.no og evt. andre markedsfora. Dersom det ikke er noen her som vet spesifikkt om foretak som driver med salg av nettopp eldre klassiske utenbordsmotorer. Personlig syntes jeg den ultimate klassiske utenbordsmotoren er det 4 og 6 sylindrede rekkemotorene til mercury, men de blir vel da også litt kraftigere en de størrelseområdet du legger tenker på. Kommer du nedpå de 2 sylindrede motorene er vel kanskje også evinrude/johnson sine motorer like ypperlige sånn sett som de klassiske mercuryene som jeg er mest ihuga tilhenger av. Redigert 11.Februar.2010 av SeaRaymond (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
chagall Svart 11.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 11.Februar.2010 Hei, du kan jo prøve Tech Outboard. http://www.techoutboard1.com/25828504 Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.