olahe97 Startet 11.Februar.2010 Del på Facebook Startet 11.Februar.2010 hei! Jeg har en liten steady 260 med en 6 hk jonhson går rundt 17 18 knop. Så er det ikke dødmannsknapp på motoren... Går det ann å montere en dødmannsknapp på motoren i etterkant? Er ikke konsoll... håper på hjelp mvh olahe97 Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 11.Februar.2010 Del på Facebook Svart 11.Februar.2010 Sjekk på maritim.no, de selger dødmannsknapper for ettermontering mener jeg på. Jeg hadde selv tenkt å montere en slik på jollemotoren, men motoren nekter stort sett å starte så da ser jeg ikke helt behovet akkurat nå... Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
olahe97 Svart 11.Februar.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 11.Februar.2010 Hvordan monteres dette http://maritim.no/product.aspx?id=6994&...upkey=006003180 er en ganske gammel motor, for den ganske nye firetakteren ble stjålet så fikk jeg denne av en onkel fordi de brukte den ikke. Den er ganske ustabil stopper av og til og når jeg starter å gi gass er det akkurat som den spinner og så går normalt vet ikke om det er noe gale med propellen den gir liksom mer gass litt etter jeg kommer opp i plan... Motoren er sikkert ikke mer verd enn 300 400 hundre... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.