Dieselboy Svart 16.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 16.Februar.2010 (redigert) Tror jeg har funnet slangen din! Er slangen du har pr dags dato uten armering ? Kan du fikse et bilde av slangen ? Redigert 16.Februar.2010 av Dieselboy (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Nøttlending Svart 16.Februar.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.Februar.2010 Jøss, der begynner vi å nærme oss Skal knipse et bilde i kveld. Slangen jeg har er helt uarmert - sikkert derfor den er såpass tykk i godset. Ser ut som den i tabellen din er 8mm, men siden den er armert kompenserer sikkert det for tynnere gods. Vet du hvem som fører denne slangen? Sitér dette innlegget Link to post
Dieselboy Svart 16.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 16.Februar.2010 Denne slangen er 82 mm innvendig og 116 utvendig, da kan du regne godstykkelsen. Vil mene at om den har armering er bare en fordel. Armert slange brukes alltid i slike oppsett på pakkbokser. Hurtigbåter/Redningsskøyter eksempelvis. Dem får levert fra Servogear a/s. Sitér dette innlegget Link to post
Nøttlending Svart 16.Februar.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.Februar.2010 Takk skal du ha - ringer dem med en gang i morgen Utrolig bra forum dette her, takket være alle de hjelpsomme menneskene her inne! Sitér dette innlegget Link to post
Dieselboy Svart 16.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 16.Februar.2010 Slangene som vist i tabellen kommer fra DunlopHiflex a/s ......til orintering! Sitér dette innlegget Link to post
Nøttlending Svart 18.Februar.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.Februar.2010 (redigert) Da har det endelig lyktes meg å få tak i slangen! Kryss i taket! Takket være gode tips her på Baatplassen , og ikke minst stor velvilje hos Dunlop Hiflex i Oslo. En svært så hjelpsom selger ved navn Rune Nordli greide å skaffe frem de knappe 50cm jeg hadde behov for. Må si jeg er imponert over at enkelte yter 110% service selv om det er snakk om en så liten leveranse til under 1000-lappen! Da er slangen ventet i neste uke, og alternativet med en stor, komplisert og kostbar ombyggingsjobb til mangfoldige 1000-lapper kan heldigvis skrinlegges! Takk for all hjelp! Redigert 18.Februar.2010 av Amtigo (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.