fanntomas Startet 12.Februar.2010 Link til dette innlegget Startet 12.Februar.2010 Jeg abonnerer på Båtliv, og fikk det i posten i dag. Men da var det ingen plastikk rundt, og uaddresert, så hvordan visste postmannen at det skulle til meg?? Fulgte det kansje med noe interesant i bladet denne mnd?? Som kansje postmannen fikk lyst på!! Dette irriterer meg!!!!!!!!!!!!!!!!! Også båtbladet mitt a gitt!!!!!!!! Sitér dette innlegget Link to post
puddingen Svart 12.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 12.Februar.2010 Jeg gjør..men har ikke fått det ennå! Har da brukt å være plast med adr. på...? Sitér dette innlegget Link to post
fanntomas Svart 12.Februar.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 12.Februar.2010 Dette er jeg ikke 100% sikker, i og med at jeg bare har fått et eksemplar tidligere... Men addressen skulle vel uansett vært trykt på bladet i tilfelle.. Sitér dette innlegget Link to post
BårdK Svart 12.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 12.Februar.2010 Er ikke 100% sikker, men jeg tror det distribueres sammen med Aftenposten. Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 12.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 12.Februar.2010 Er du sikker på at bladet kom med posten, fanntomas? Jeg får det sammen med morgenavisen (Romerikes Blad), uten navn og plast. De har vel en avtale med lokalavisen om utbringing, og da har vel budet liste for både avis og båtblad. Også Teknisk Ukeblad kommer på denne måten. Det er slutt på monopolet til Posten. Fruen handlet tidligere på Ellos, men da de sluttet å bruke Posten og vi måtte hente varene i en liten Kiwi-butikk langt unna oss og buss, ble det slutt med å handle der. Lars H. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
fanntomas Svart 12.Februar.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 12.Februar.2010 Det er jeg ikke helt sikker på nei, tokk det bare for gitt at det kom med Posten. Vanligvis pleier slikt å komme med Posten, i hvertfall det jeg får! Men da er det nok noe i det som du sier :-) Så får vi håpe det ikke er postmannen som er litt vel båtinteresert :-) Sitér dette innlegget Link to post
Hansi Svart 12.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 12.Februar.2010 Abonnerer på Båtliv. Har faktisk vært en del problemer med leveranse av bladet de siste måneder. Gikk så langt at jeg måtte kontakte redaksjon og få ettersendt flere nummer. Lite holdbart i lengden. Vi som abonnerer bør få bladet tilsendt umiddelbart etter trykking. Sitér dette innlegget Link to post
puddingen Svart 12.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 12.Februar.2010 Har fått di siste utgavene etter at di har stått i hylla hos bladsjappa... Trodde vel at abo. skulle fått det først men ikke vet jeg..? Sitér dette innlegget Link to post
bert Svart 12.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 12.Februar.2010 Hei, har både Båtliv og Båtmagasinet , opplevde det samme med Båtmagasinet. Men tok en telefon til dem ,har kommet til tiden etter det .. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.