S/Y Emma Svart 5.Oktober.2010 Link til dette innlegget Svart 5.Oktober.2010 Bergen: Ja der er det nok ein som ikkje vert arbeidslaus på ei stund...! Ligg nok nokre hundretusen i arbeid og nytt utstyr der. Sitér dette innlegget Følg S/Y Emma på Facebook • Blogg: To år på langtur med S/Y Emma Link to post
Sailing Moana Svart 4.November.2010 Link til dette innlegget Svart 4.November.2010 Noen som har kjennskap til hvorfor båten sank? Ja, en slange til vasken i byssa som begynte å lekke. Åpen bunnventil. Sitér dette innlegget Fortiden uten seilbåt i forhåpentligvis en kortvarig peridode, men har ei toroms spissa til roing, dorging og tråling etter laks i ferskvann! Link to post
GeirKS Svart 4.November.2010 Link til dette innlegget Svart 4.November.2010 Er du gammel eier Espen? Ny eier? Sitér dette innlegget Link to post
Sailing Moana Svart 4.November.2010 Link til dette innlegget Svart 4.November.2010 Er du gammel eier Espen? Nei, jeg er hverken gammel eller ny eier, men jeg fulgte litt med i prosessen etter den sank da jeg var en smule interessert i båten. Nå i ettertid er jeg egentlig glad jeg ikke tok i på det der prosjektet! Hadde vel kostet meg både sparepengene og kjerringa! Sitér dette innlegget Fortiden uten seilbåt i forhåpentligvis en kortvarig peridode, men har ei toroms spissa til roing, dorging og tråling etter laks i ferskvann! Link to post
Kaftein ØL Svart 4.November.2010 Link til dette innlegget Svart 4.November.2010 jeg hadde aldri kjøpt en slik båt! Vanvittig mye arbeid for å få båten i ordentlig stand igjen og hundretusnene kommer til å fly avgårde hvis det skal gjøres skikkelig arbeid. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.